aA
Balandį prasidėsiantis vasaros sezonas Tarptautiniame Vilniaus oro uoste (TVOU) pasiūlys devynias naujas kryptis. Iš Vilniaus tiesiogiai bus galima nuskristi į Londono Getviko ir Lutono oro uostus, Stokholmą (Skavstą), Donkasterį-Šefildą, Milaną (Bergamo), Barseloną (El Prat), Eindhoveną, Korką, Berlyną.
Vasaros sezono metu iš Vilniaus oro uosto – devynios naujos kryptys
© A.Didžgalvio nuotr.

Daugelį šių skrydžių pradės pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“.

Tokius planus penktadienio Estijos prekybos rūmų diskusijoje apie oro transportą pristatė TVOU komercijos direktorius Simonas Bartkus.

Jo teigimu, pažvelgus į populiariausias kryptis iš Vilniaus oro uosto, matyti, kad iš Lietuvos sostinės keleiviai keliauja į didesnius oro uostus. Populiariausia skrydžių kryptis iš Vilniaus praėjusiais metais buvo Ryga, antroji – Kopenhaga, trečia – Frakfurtas.

Vieno diskusijos dalyvio klausiamas, ar oro uostas nebijo, kad atėjus pigių skrydžių bendrovei „Wizz Air“, iš oro uosto pasitrauks tradicinės avialinijos, S. Bartkus sakė, kad oro uosto tikslas yra, kad 60 proc. skrydžių vykdytų tradicinės, o 40 proc. – pigių skrydžių bendrovės.

„Europoje mes matome daug pavyzdžių, kai pagrindiniai oro uostai taip pat turi pigių skrydžių bendrovių, kurios dirba su tradicinėmis skrydžių bendrovės, pavyzdžiui, Barselona, Paryžius. Mūsų tikslas, kad daugiau nei 60 proc. skrydžių sudarytų tradicinės skrydžių bendrovės, mes nematome problemos, kad dalį keleivių srauto didintų pigių skrydžių bendrovės. Jeigu mes norime augti, mes turime turėti pigių skrydžių bendroves“, – teigė jis.

Diskusijoje taip pat dalyvavusi Susisiekimo ministerijos Civilinės aviacijos departamento direktoriaus pavaduotoja Agnė Katkutė sakė, kad prognozuojama, jog šiemet iš Vilniaus tiesiogiai bus galima nuskristi 46 kryptimis, pernai jų buvo 34.

Rauno Parras
Rauno Parras
© DELFI / Audrius Solominas

Estijos skrydžių bendrovės „Estonian Air“ viceprezidentas komercijai Rauno Parras diskusijos dalyviams teigė, kad Lietuvos skrydžių rinka auga sparčiausiai ir didžiausia vietinė rinka tarp Baltijos šalių. Tačiau lietuviai yra ir mažiausiai skraidantys.

Jo pateiktais duomenimis, per metus vienam lietuviui teko 0,53, estui – 1,03, latviui – 1,94 skrydžio.

„Taigi vertinant šiuos skaičius ir Lietuvos gyventojų skaičių, matyti, kad potencialas yra didelis“, – sakė R. Parras.

Anot jo, Vilnius patrauklus geografiškai, nes yra arčiau Vakarų Europos, o tai reiškia, kad norint pasiekti šios Europos dalies miestus reikia mažiau sąnaudų.

„Estonian Air“ šiuo metu iš Vilniaus skraidina į Milaną, Taliną, Amsterdamą, Stokholmą. Nuo gegužės estų Vyriausybės valdoma bendrovė iš Vilniaus tiesiogiai skraidins į Berlyną,

Iki kovo 27 d. galioja žiemos sezono tvarkaraštis, pagal jį iš Vilniaus tiesiogiai skraidoma į 21 miestą.

Šiuo metu pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ iš Kauno oro uosto skraido 17 krypčių.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Klaipėdos meras draudimą atvykti keltams vadina „pusiniu“, premjeras ragina nesistebėti (10)

Vyriausybei nuo šeštadienio nakties nusprendus drausti keleiviams vykti lėktuvais bei keltais,...

Vyriausybė nuo šeštadienio uždraudė keleiviams skrydžius ir susisiekimą keltais papildyta (106)

Vyriausybė trečiadienį nusprendė nuo šeštadienio nakties drausti keleiviams vykti lėktuvais...

Lietuviai masiškai atšaukia keliones, bet pinigų organizatoriai negrąžina: kaip pasielgti, nuspręs tik po karantino (330)

„Delfi“ redakciją užplūdo skaitytojų laiškai, kuriuose jie pasakoja apie nemalonias patirtis...

Įsigalioja pakeitimai dėl lietuviškų sunkvežimių techninių apžiūrų užsienyje – sumažino naštą verslui

Prieš penkerius metus Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „ Transeksta “,...

Lietuvos oro uostuose prieglobstį rado 60 nebeskraidančių orlaivių (6)

Daugeliui pasaulio šalių uždarius sienas ir nutraukus skrydžius, oro bendrovės pradėjo ieškoti,...

Top naujienos

Gaižausko benefisas: pažeidė saviizoliacijos sąlygas, kyla klausimų ir dėl jam atlikto testo aplinkybių (61)

Seimo „valstiečių“ frakcijos narys, Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininkas...

Avulis apie prasidėjusią krizę: 2008 m. nugriuvome visi, dabar taip blogai nebus laukia sąstingis (21)

Gyvenamo būsto pardavimai praktiškai nevyksta, o yra ir tokių, kurie nutraukia sutartis, –...

Europos darbo rinka labiau pasiruošusi viruso poveikiui nei JAV

Žemyninės Europos darbo rinkos modelis, kaip reta, sulaukia pagyrų iš ekonomistų, nes jis gali...

Ispanijoje karantine likusi Jurga Lago – apie šalyje įsigaliojusias griežtas taisykles: gyvename tarsi kitoje realybėje

Žinoma menininkė, juvelyrė Jurga Lago jau ilgą laiką gyvena tarp Ispanijos ir Lietuvos. Prekės...

The Economist

Lazeriniai ginklai beveik paruošti mūšio laukui

Kitaip tariant, lazeriniai pistoletai tapo tikrove.

Kasiulevičius ir Ambrozaitis apie naują COVID-19 bangą rudenį: gali būti, kad vaistai jau bus (267)

Lietuviams pakankamai neblogai laikantis karantino, sveikatos apsaugos sistema kol kas nepatiria itin...

Greitųjų koronaviruso testų jau galima rasti internete: ką būtina apie juos žinoti (194)

Greituosius koronaviruso COVID-19 testus nesunkiai jau galima rasti ir internete, oficialiose ir...

Genėjimas – praktinis vadovas ką daryti su šimtametėm obelim

Gediminas Cijūnaitis , gediminosodai.lt savininkas, sako, kad dabar tinkamas laikas ištaisyti sode...

Po mirčių Ukmergėje – administracijos direktoriaus atsakas: nematau nė vienos padarytos klaidos (113)

Ukmergės rajono savivaldybės administracijos direktorius Darius Varnas laidoje Delfi diena...

Stiprėjantis vėjas ir krituliai į kiemą nevilios (6)

Ketvirtadienį nuo Skandinavijos atkeliaujančios debesų juostos į daugelį Lietuvos rajonų atneš...

|Maža didelių žinių kaina