DELFI skaitytojai šeštadienį informavo, kad su mobiliąja programėle niekaip negali atsiskaityti už automobilių stovėjimą, yra priversti ieškoti grynųjų pinigų susimokėti už paslaugas.

„Paslauga negalima, įvyko sisteminė klaida. Bandykite dar kartą“, - tokia SMS žinutė atsiunčiama vartotojui, norinčiam mobiliaja programėle atsiskaityti už paslaugas.

Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ komunikacijos vadybininkas Tomas Šiuškus DELFI pripažino, kad visą savaitę vartotojai turėjo problemų norėdami atsiskaityti už automobilių stovėjimą.

„Taip, visą savaitę strigo, buvo tam tikros problemos, tačiau jos buvo išspręstos“, - sakė jis.

Pasak jo, gedimai pasikartojo ir šeštadienį apie 13 val., kurį laiką net nebuvo aiškios jų priežastys. Gedimai buvo pašalinti apie 15 val. ir programėlė jau veikia.

Anot jo, neveikiant programėlei už paslaugas vairuotojai galėjo atsiskaityti mokėjimo aparatuose grynaisiais pinigais.

„Tačiau jeigu žmogus mobiliaja programėle pradėjo parkavimą ir jo negali nutraukti, tegul kreipiasi į mūsų specialistus, mes užregistruosime jo pareiškimą ir išnagrinėsime – kaip ir ankstesniais atvejais mes labai lanksčiai žiūrime į tokias situacijas ir nebaudžiame vairuotojų dėl tokių nesklandumų. Iš tikrųjų labai nemalonu, kad vairuotojai negali susimokėti už parkavimą vien dėl to, kad to negali padaryti patogiai.“

Tai jau ne pirmas kartas, kai stringa mobilioji programėlė m.Parking. Anksčiau skelbta, kad daugiau nei pusė visų mokėjimų už automobilio stovėjimą yra atliekama naudojantis mobiliąja programėle.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)