Šventosios uosto atkūrimo reikalais besirūpinanti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija dėl to ypač sunerimo. Jos vadovas Sigitas Dobilinskas prabilo, kad vietoje uostui planuotų aštuonių hektarų beliks vos du.

„Dėl Palangos miesto bendrojo plano rengimo rašėme kelis raštus, bet nė vieno atsakymo negavome“, – guodėsi S.Dobilinskas.

Šventojoje planuojama statyti vadinamąjį avanpostą. Tai yra jūroje suformuota nauja teritorija. Toks uostas negalės veikti, jei į jį nebus privažiavimo. Kelias į naują uostą driektųsi per teritoriją, kuri pažymėta kaip gyvenamoji zona.

Nerimas dėl į Šventosios uostą „šliaužiančių“ gyvenamųjų namų yra pagrįstas. Iki šiol niekas nesupranta, kodėl pusiasalyje, šalia senojo uosto, kyla kotedžai. Ta vieta puikiai būtų tikusi jachtų švartavimo krantinėms įrengti.

Palangos miesto bendrąjį planą rengiančios įmonės „Vilniaus planas“ direktorius Justinas Kulakauskas tikino, kad gelsvai pažymėtos uosto teritorijos nereiškia, kad ten bus statomi namai. Neva patvirtinus Bendrąjį planą bus galima rengti detalųjį, kuriame bus numatyta uosto veikla.

„Spalviniai žymėjimai Palangos bendrojo plano projekte, dėl kurių pretenzijas kelia Klaipėdos uosto direkcija, neatitinka Aplinkos ministerijos nustatytų žymėjimų ir indeksavimų“, – su vilniečių aiškinimais nesutiko Klaipėdos apskrities viršininko administracijos Teritorijų planavimo tarnybos vyriausiasis specialistas Edmundas Benetis.

Apskrities administracija balandžio 30 dieną gavo parengtą Palangos bendrojo plano projektą ir žadėjo per 20 dienų pateikti pastabas.

„Dešimt metų Šventosios uosto reikalai neišsprendžiami. Nesuprantu, kur šuo pakastas? Taryba tegul renkasi nors ir kiekvieną savaitę, kad tik nauda būtų“, – apibendrino Ūkio ministerijos Energetikos išteklių departamento Naftos skyriaus vedėjas Robertas Tamošiūnas.

„Šuo giliai užkastas, bet nenoriu detaliau visko aiškinti. Sunkiai juda Šventosios uosto reikalai, nors jis ir yra mūsų savivaldybės prioritetinis objektas“, – tikino Palangos meras Remigijus Kirstukas. Jis teigė sutiksiąs su Klaipėdos uosto direkcijos prašymais, kad tik greičiau būtų patvirtintas Bendrasis planas.

Po to netgi buvo susitarta, kad Palangos bendrajame plane gelsvai pažymėtos teritorijos bus nuspalvintos pilkai – kaip ir kitos Šventosios uostui skirtos žemės.