Toks pranešimas gali suerzinti keleivius, kurie jau piktinasi įvairiais oro linijų apribojimais ir mokesčiais.

„United“ teigia, kad klientams, įsigijusiems pigių skrydžių bilietų, konkrečios vietos lėktuve bus paskiriamos tik skrydžio dieną, vadinasi, žmonėms, pirkusiems bilietus kartu, gali tekti sėdėti atskirai.

Skrydžių bendrovė taip pat uždraus keleiviams įsinešti krepšius, telpančius tik į lentynas virš sėdimųjų vietų – nuo šiol bagažas turės sutilpti po sėdimąja vieta; taip pat šių skrydžių mylios nebus įskaičiuojamos į kaupimo programą.

Bendrovė tikisi, kad iki 2020 m. šis sprendimas padidins veiklos pajamas 4,8 mlrd. JAV dolerių, nors į skaičiavimą neįtrauktas atlyginimų didinimas.

Dar nežinoma, ar šis trečios pagal dydį JAV skrydžių bendrovės sprendimas paskatins konkurentes įvesti panašių apribojimų. Vis dėlto seniau oro linijos dažnai kopijuodavo vienos kitų sprendimus, pavyzdžiui, kai įvedė mokestį už registruotą bagažą.

Apribojus rankinio bagažo dydį ir skaičių, pagreitės įlaipinimo procedūra, nes nesusidarys spūsčių dėl keleivių, dedančių bagažą į lentynas virš sėdimųjų vietų.

Neseniai kita JAV skrydžių bendrovė „Delta Air Lines“ pradėjo pardavinėti pigius bilietus, kuriuos įsigiję keleiviai negali keisti maršruto bei patys pasirinkti vietų lėktuve.

„Delta“ ir „United“ tikisi privilioti daugiau klientų siūlydamos pigius skrydžius, o, klientui išsiaiškinus visas sąlygas, įsiūlyti papildomų paslaugų su nuolaida.

Tokia praktika taikoma konkuruojant su pigių skrydžių bendrovėmis, kaip „Spirit Airlines“ ir „Frontier Airlines“, imančiomis papildomą mokestį už rankinį bagažą ir įvairias papildomas paslaugas.

„United“ planuoja 2017 m. pirmąjį ketvirtį pradėti pardavinėti pigius bilietus į skrydžius, vyksiančius antrąjį ketvirtį, kuomet ir bus pradėti taikyti apribojimai bagažui.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)