Programa buvo naudojama nuo 2014 iki 2016 metų, siekiant mėginti pas save pervilioti „Lyft“ vairuotojus. Teigiama, kad „Uber“ kurdavo fiktyvias „Lyft“ naudotojų paskyras, kurios apgaudavo sistemą, jog esą skirtingose miesto dalyse yra keleivių. Tai reiškia, kad dėl vienos fiktyvios paskyros „Uber“ galėjo matyti iki 8 skirtingų „Lyft“ vairuotojų duomenis.

Tai leisdavo „Hell“ programai sekti vairuotojų veiklą, pavyzdžiui, ar vairuotojas vienu metu dirba ir „Uber“, ir „Lyft“.

Tada programinė įranga siųsdavo daugiau pavežimo užklausų tiems vairuotojams, kurie dirbo abiejose kompanijose siekdami, jog vairuotojai daugiau laiko praleistų tiekdami „Uber“ paslaugas. Be to, vairuotojai, priimdavę „Uber“ užklausas, gaudavo papildomus priedus ir specialias akcijas.

„Hell“ duomenimis, 60 proc. „Lyft“ vairuotojų taip pat teikė ir „Uber“ paslaugas – tai reiškia, kad „Uber“ vairuotojams per savaitę išmokėdavo dešimtis milijonų dolerių priedų.

„Mes esame konkurencinėje aplinkoje. Tačiau, jei tai tiesa, šie kaltinimai yra labai keliantys nerimą“, – teigė „Lyft“ atstovas spaudai.

Tuo tarpu „Uber“ situacijos kol kas nepakomentavo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją