„Tokių gandų išgirstu bent po penkis per dieną“, – „Vilniaus dienai“ sakė bendrovės „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Jonas Bagdonavičius.
Kur stovėtų troleibusai?
1-ojo troleibusų parko teritoriją privatizuoti norima jau seniai. Toks verslininkų užmojis esą suprantamas: vieta patraukli ne tik dėl geografinės padėties, bet ir dėl aplinkos – netoliese auga miškas.
„Noras statyti daugiabučius ekonomiškai atrodytų suprantamas, bet kur iškelti troleibusų parką? Ar jį iš viso reikėtų panaikinti?“ – svarstė jau 21 metus bendrovei vadovaujantis J.Bagdonavičius.
Tokių ketinimų jau būta. 2006 m. manyta, kad autobusų ir troleibusų parkus sujungus į vieną Antakalnio mikrorajone esančio 1-ojo troleibusų parko teritoriją būtų galima privatizuoti. Už sklypą gauti pinigai esą padėtų Vilniaus autobusams ir troleibusams išbristi iš skolų.
„Studijos ir tyrimai parodė, kad parkų susijungimas ekonominės naudos neatneštų, todėl šios minties atsisakyta. Tačiau gandai, kad statybų bendrovės gviešiasi į tą teritoriją, sklando nuolat. Jų interesai suprantami, tačiau nei konkrečių veiksmų, nei sprendimų šiuo klausimu nėra. Suinteresuotų asmenų pavardės man irgi nežinomos“, – pasakojo „Vilniaus troleibusų“ vadovas.
Prireiktų 200 mln. litų
Jei 1-ojo troleibusų parko teritoriją būtų nuspręsta parduoti, J.Bagdonavičiaus rankos būtų surištos.
„Nesu parko savininkas – tik samdomas darbuotojas, todėl turėčiau vykdyti tikrojo savininko – Vilniaus miesto savivaldybės – valią. Negalėčiau nei priešintis, nei ko nors imtis. Galbūt bandyčiau pateikti argumentų, kad parką iškelti į kitą vietą netikslinga. Nebent kas nors iš viso sugalvotų troleibusų parką nuvaryti į bankrotą. Jei mieste liktų tik autobusai, troleibusų parko teritorija liktų laisva“, – kalbėjo J.Bagdonavičius.
Apskaičiuota, kad perkelti 1-ąjį troleibusų parką į kitą sostinės vietą miestui atsieitų apie 200 mln. litų.
Domisi ir ligoninėmis
Sostinės meras Juozas Imbrasas „Vilniaus dieną“ tikino, kad 1-asis troleibusų parkas liks savo vietoje. „Statybomis užsiimantys verslininkai mielai nugriautų ir ligonines, stovinčias parkuose. Tačiau mes to neleisime. Ieškosime kitų būdų, kaip vežėjams išsikapstyti iš skolų“, – tikino J.Imbrasas.
Kad bendrovės „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ išgyventų, šiemet joms reikia mažiausiai 140 mln. litų. Dabar miesto biudžete numatyta įmonėms skirti 104 mln. litų. Likusią sumą meras J.Imbrasas siūlo vežėjams susikrapštyti patiems peržiūrėjus bendrovių vidaus išteklius.
„Vienas variantų galėtų būti įrengti kelias tarpines autobusų ir troleibusų stoteles, kad jiems nereikėtų būtinai grįžti į parką. Taip bendrovės sutaupytų degalų“, – aiškino J.Imbrasas.
„Vilniaus dienoje“ taip pat skaitykite:
Rudenį užderės referendumų
Perkraustymo versle – nerimo šmėkla
Biržą užvaldė neprognozuojama panika

Paltanavičius – apie išsiderinusią gamtą: atsakymas, kodėl taip nutiko – mums prieš akis nuotraukų galerijoje – įspūdingi pavasarėjančios Lietuvos vaizdai (5)
Seimas priėmė susisiekimo rinkos pertvark
Seimas ketvirtadienį priėmė susisiekimo rinkos pertvarką, kuria siekiama pertvarkyti tolimus...
Seimas patikslino, kuriems miestams reikės nustatyti automobilių eismo ribojimo zonas
Seimas ketvirtadienį pritarė Alternatyviųjų degalų įstatymo pataisoms, patikslindamas, kuriems...
Vilniečių laukia pokyčiai: viešajame transporte tik aktyvuoti bilietą neužteks
Viešojo transporto keleiviai netrukus pastebės pasikeitimus – autobusuose ir troleibusuose šalia...
LTG generalinis direktorius: Belickaitės priėmimo su politikais neaptarinėjau
„Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) generalinis direktorius Egidijus Lazauskas sako, kad...
Bus tvarkomas krašto kelio Molėtai–Pabradė ruožas Molėtų rajone: darbų pabaiga numatoma 2024-ųjų sausį
ietuvos automobilių kelių direkcija ( LAKD ) praneša, kad įsigaliojo valstybinės reikšmės...
Top naujienos
Prekybos vietose plinta pirkėjų kvailinimas: kol nusižengusių – dešimtys, Lietuvoje nubausta vos viena įmonė „Tvari Lietuva“ tyrimas (1)
Europos Sąjungoje (ES) ir Lietuvoje atlikti tyrimai rodo, kad „ žaliasis smegenų plovimas “...
Prie Seimo – didžiulis ūkininkų protestas: reikalauja ministro pasitraukimo (2)
Ketvirtadienį Vilniuje , šalia Seimo, prasidėjo didelė ūkininkų protesto akcija. Ji rengiama...
Šimonytė: daviau sau pažadą mažiau komentuoti Nausėdos pasisakymus
Kalbėdama apie prezidento raginimus atsistatydinti Laisvės partijos, įsisukusios į skandalą dėl...
Tamašunienė paaiškino, kodėl neleista išvežti rinkimų dokumentų iš Vilniaus rajono (4)
Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos (LLRA-KŠS) narė Rita...
Po Šoigu žingsnio JAV žodžių nebesirinko
Jungtinių Valstijų nacionalinio saugumo tarybos atstovas Johnas Kirby pavadino absurdišku Rusijos...
Siaurėja Rusijos tariamų draugų ratas: valstybės, kurios iki šiol nepasmerkė Putino veiksmų
„Vakarų planai izoliuoti Rusiją apsupant ją apsaugine juosta patyrė fiasko. Ir toliau palaikome...
Prisipažino feisbuke: skirtingose Laisvės partijos kuruojamose ministerijose įdarbintos pusseserės (8)
Užbėgdama įvykiams už akių, ekonomikos ir inovacijų viceministrė Eglė Markevičiūtė...
Apie naują pramogą šalia Kaišiadorių žmonės sužino iš lūpų į lūpas: įspūdingo dydžio parke – beveik 100 perlinių danielių
Kaišiadorių rajono miškuose gyvenantis jaunasis ūkininkas Karolis įkūrė ir plečia perlinių...
Vašingtonas: nuo šiol Kinijos nebegalime laikyti nešališka (3)
Putino generolai trečiadienio naktį ir rytą įsakė surengti dar vieną antskrydį į Ukrainą. Per...
Karas Ukrainoje. Ukraina: didysis rusų puolimas žlugo analitikai: Rusijos kariuomenė staiga pakeitė savo prioritetus
Rusijos kariuomenė gerokai sulėtino savo puolimą prie Bachmuto ir sutelkė pastangas į manevrus...