aA
Vėluojančių traukinys nelaukia? O jeigu vėluoja pats traukinys? Į Vilnių ar Kauną važinėjantys gyventojai jau trečią mėnesį iš eilės susiduria su kasdieniais traukinių vėlavimais, DELFI informuoja skaitytojas. Kartais vėluojančio traukinio tenka laukti ir pusvalandį. Žmonės vėluoja į oro uostą, darbus, o konkrečios informacijos, kodėl vėluoja traukinys, negauna.
Lithuanian railway
© Lietuvos geležinkeliai

Su DELFI susisiekė skaitytojas Lukas (vardas pakeistas skaitytojo prašymu). Jis pasakoja, kad rugpjūtį prasidėję traukinio Vilnius–Kaunas–Vilnius vėlavimai vis dar nesibaigia. Iš pradžių buvo skelbiama, kad vyksta remontai, tačiau dabar, kaip mano skaitytojas, remontai jau turėtų būti baigti.

Jis įtaria, kad įtakos vėlavimams turi didžiulis krovininių traukinių srautas.

„Suprantu, kad rugpjūtį darė tuos remontus, bent jau kaip skelbėsi, bet dabar nieko nesiskelbia. Vakar netgi 30 minučių vėlavo traukinys iš Kauno į Vilnių. Kiekvieną dieną standartiškai apie 10 minučių vėluoja, nesvarbu ar Vilnius–Kaunas, ar Kaunas–Vilnius. Vieną kartą iš Vilniaus į Kauną traukinys vėlavo apie 40 minučių. Ypač pradėjo piktintis tie žmonės, kuriems reikėjo į oro uostą. Kai kilo panika, tai jau net kontrolieriai lakstė ir klausinėjo, ar nevėluojate. Matyt, kvietė taksi. Tokių atvejų ir dar buvo. Žmonės jau ir susikeikia garsiai, nervindamiesi dėl vėluojančio traukinio.

Aš paskaičiavau, kad per mėnesį šie vėlavimai suvalgo 3-4 valandas. Be to, bilietų kaina priklauso ir nuo kelionės laiko – už greitąjį traukinį mokama daugiau. Bet jeigu traukinys vėluoja 30-40 minučių, tai jau jis nėra greitasis. Mano nuomone, žmonėms turėtų pinigus grąžinti.

Be to, kai važiuoji tu pastebi, kad visada praleidžia krovininius traukinius. Logistikoje yra toks dalykas, kad už krovinio vėlavimą dideles baudas duoda. Gal kažkur remontą ir atlikinėja, bet, manau, kad pirmenybę vis tiek krovininiams traukiniams teikia“, – DELFI pasakoja vaikinas.

Jis prideda, kad ne visuomet ir bevielis internetas traukinyje veikia. Tad kelionės metu darosi neįmanoma dirbti.

Geležinkeliai: remontai tęsiasi, krovininiai traukiniai įtakos nedaro

„Lietuvos geležinkelių“ Komunikacijos departamento Projektų vadovė Novilė Aleksejevaitė DELFI komentuoja, kad pagrindinė priežastis, kodėl vėluoja tam tikrų reisų traukiniai – kelių remonto darbai.

„Šiuo metu darbai atliekami ruožuose Pravieniškės–Kaišiadorys ir Vievis–Žasliai. Būtent tai yra pagrindinė galimo traukinių vėlavimo priežastis maršrute Vilnius–Kaunas. Šia kryptimi vykstančių traukinių vėlavimai vidutiniškai trunka 9-11 minučių, viso vėluoja apie 2 proc. maršruto traukinių. Nuoširdžiai atsiprašome keleivių dėl galimų nepatogumų.

Remonto darbai yra būtini tam, kad užtikrintume traukinių eismo saugumą bei ateityje keleiviams galėtume pasiūlyti greitesnes ir patogesnes keliones traukiniais. Dedame visas pastangas, kad vykstant remonto darbams traukinių eismas būtų organizuojamas kuo sklandžiau“, – atsakyme DELFI rašo ji.

„Lietuvos geležinkelių“ atstovė taip pat patikina, kad krovininių traukinių eismas yra organizuojamas taip, kad neturėtų įtakos keleivinių traukinių eismui arba įtaka būtų minimali.

„Būtent todėl daugiausiai krovininių traukinių važiuoja tada, kai nėra keleivinių reisų, kroviniai vežami ir naktį“, – prideda ji.

Informuojama, kad remonto darbai minėtuose ruožuose vyks iki lapkričio 15 dienos.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Trečiadienį laikinai neveiks Panemunės punktas pasienyje su Rusija

Dėl Kaliningrado srityje planuojamų vykdyti elektros tinklų priežiūros darbų trečiadienį...

„Audi“ sutinka su 800 mln. eurų bauda

Vokietijos prokurorai skyrė 800 mln. eurų dydžio baudą „ Audi “, sukčiavusiai per taršos...

Regėjimo negalią turintiems kauniečiams - patogesnės viešojo transporto paslaugos (1)

Bendrovė „ Kauno autobusai “ pristato dar didesnį mobiliosios programėlės „KVT balsas“,...

Rugsėjį šalies naudotų automobilių rinka toliau augo (3)

Rugsėjį Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 16 457 naudoti lengvieji (M1 ir N1) automobiliai, t.y....

Vilniuje sutriko troleibusų eismas (6)

Prie Antakalnio poliklinikos kranas kliudė troleibuso elektros linijas, praneša Vilniaus apskrities...

Top naujienos

Gyvai / DELFI Diena. Kaip gyvensime kitąmet: pokalbis su buvusiais premjerais – Butkevičiumi ir Kubiliumi (11)

Kaip gyvensime kitąmet? Valdžiai po truputį pradedant pristatyti kitų metų biudžetą, naujausius...

Pajamų nelygybė tampa išskirtiniu Lietuvos bruožu: šimtai tūkstančių žmonių priversti išgyventi už apgailėtiną sumą (268)

Naujausi duomenys rodo, kad skurdo rizikos lygis Lietuvoje 2017 m. buvo didžiausias nuo pat šalies...

Mistika: lietuvis gavo baudą už greitį Prancūzijoje, nors joje niekada nėra buvęs (61)

Pastaruosius kelerius metus Europos Sąjungos (ES) šalys keičiasi informacija apie prasižengusius...

Kriptovaliutų rinkose – sumaištis dėl „Tether“ susiejimo su JAV doleriu

Kriptovaliutų rinkos dalyviai vis smarkiau abejoja dėl „Tether“ susiejimo su JAV doleriu....

Ypatinga diena Lietuvoje: pasiektas 100 metų šilumos rekordas (24)

Atrodo, kad šis ruduo – tikrai išskirtinis. Jau antrą savaitę Lietuvoje lepinamės šiltais ir...

Prokuroras prakalbo apie Aidelio įkurtą „Pravieniškių mafiją“: zonoje jie veikė daugiau kaip 6 metus (15)

„Pravieniškių mafijos“ nusikalstamas susivienijimas, kurį sudarė už labai sunkius...

Skvernelis viešai atsakė į opozicijos klausimus: skambėjo Seime negirdėti epitetai (274)

Premjeras Saulius Skvernelis stojo į Seimo tribūną atsakyti į opozicinių partijų parlamentarų...

Ekspertas: Putino planas pernelyg akivaizdus, kad būtų klaidingai suprastas (28)

Rugsėjo 30 dieną Didžiosios Britanijos gynybos sekretorius Gavinas Williamsonas paskelbė, kad 800...

Skvernelis neigia, kad išsipūtęs biudžetas paveiktas artėjančių rinkimų (64)

Vyriausybėje baigtas aptarti svarbiausias finansinis dokumentas – Lietuvos biudžetas ....

Vladimiras Laučius. Demokratinio kapitalizmo saulėlydis. Tamsieji amžiai (173)

Šiuolaikinės demokratijos modelį, įsigalėjusį po Antrojo pasaulinio karo ir iš esmės...