Prieš tai tarp Berlyno ir Briuselio šiuo klausimu virė ginčas. Vokietija buvo išreiškusi nepritarimą minėtai iniciatyvai, siekdama išaiškinimo, ar po 2035-ųjų gamintojai vis dar galės gaminti vidaus degimo variklius turinčius automobilius, varomus alternatyviaisiais, klimatui neutraliais degalais.

EK vicepirmininkas Fransas Timmermansas tviteryje informavo, kad abi pusės išsprendė nesutarimus. Pareigūnas nurodė, kad dabar bus siekiama įtvirtinti atitinkamus anglies dvideginio (CO2) standartus, o Komisija esą greitai imsis visų reikiamų teisinių veiksmų.

Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas savo ruožtu tvirtino, kad buvo susitarta, jog ir po 2035-ųjų bus galima registruoti alternatyviaisiais degalais varomus naujus automobilius su vidaus degimo varikliais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)