Investicijų sulaukta iš vienos didžiausių reklamos tinklų pasaulyje „Adcash“, į tokias platformas kaip „Ask.fm“ ir „Odnoklassniki“ investavusios „Rubylight“ ir Londone įsikūrio investicinio fondo„TMT Investment“.

„Pirmiausia norime tvirtai įžengti į Vidurio Europos rinkas, nes vietos taksi bendrovių susidomėjimas yra didelis. Sparčiai plėsdami savo veiklą daugiau dėmesio skiriame taksi paslaugų kokybei, kad liktų patenkinti ir taksi vairuotojai, ir klientai“, – sako „Taxify“ steigėjas Markusas Viligas.

„Sistema patraukli vairuotojams – jei konkurentai iš vežėjų ima mokestį už kiekvieną kelionę – net klientui neįsėdus į taksi, „Taxify“ mokestį skaičiuoja tik nuo sėkmingai įvykdytos kelionės. Svarbu ir tai, kad konkurentų programėle besinaudojančiose taksi bendrovėse užsakymus tvirtina vairuotojai, kurie greičiausiai paspaudžia užsakymo priėmimo mygtuką, tačiau tai nebūtinai būna arčiausiai esantys vežėjai, kas dažnai taip pat sukelia papildomų komplikacijų keleiviams, kurie yra priversti ilgiau laukti automobilio, ypač jei jis atsiduria spūstyje. Mūsų programėlėje keleivis pats renkasi jam patinkantį automobilį ir gali pasirinkti arba arčiausiai esantį, arba pigiausią taksi“, – teigia bendrovės atstovas Lietuvoje Mantvydas Vaičiūnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)