aA
Kelionė į Vilnių kelioms dešimtims išeivių, gimines ar bičiulius Airijoje lankiusių lietuvių ir airių apkarto. Naktį iš ketvirtadienio į penktadienį Lietuvos sostinėje turėję nusileisti keleiviai vidurdienį dar sėdėjo Dublino oro uoste, matydami pro langą lėktuvą, tačiau nežinodami, kada kils į orą.
© „flyLAL“ nuotr.
Aviakompanijos „flyLAL“ komunikacijos vadovė Gintarė Rimkuvienė DELFI pasakojo, kad lėktuvas buvo sugedęs, o pataisytas turėjo pakilti dar penktadienio rytą, tačiau skrydis buvo dar kartą buvo atidėtas esą dėl airių kaltės.

„Esame nemiegoję visą parą, nevalgę. Sėdime oro uoste su vaikais, pavargę. Stumdo kaip kokias kėdes su bagažu“, - DELFI pasakojo Dubline įstrigęs Jonas Mančas.

Giminaičius Airijoje lankęs vyras ir dar maždaug 70 keleivių turėjo išskristi į Vilnių naktį iš ketvirtadienio į penktadienį apie 1 val. Tačiau paaiškėjo, kad lėktuvas sugedo, todėl skrydį teko atidėti. Kas tiksliai sugedo, žmonėms nebuvo pranešta.

Keleiviai buvo paprašyti atsiimti atiduotą bagažą ir laukti išvykimo salėje. „Kraustėmės iš vienos salės į kitą. Dvi valandas laukėme autobuso, kuris nuvežtų į viešbutį. Po to – dar pusvalandį stovėjome lauke, vėsiame ore su sušilusiais vaikais“, - skundėsi pašnekovas.

Anot J. Mančo, skrydis buvo atidėtas iki penktadienio ryto, tačiau žmonės taip ir neišvyko: „Kas 15 minučių sako, kad tuoj skrisime, bet niekas nevyksta. Pasakytų: skrydžio dar nebus, eikite, pailsėkite, bet ne…“

Kitas DELFI pašnekovas, kurio brolis atsidūrė tarp Dublino oro uoste įstrigusių keleivių, aiškino, esą žmonės sulaukė tik nakvynės, tačiau nebuvo pamaitinti.

Kaip paaiškino „flyLAL“ atstovė G. Rimkuvienė, skrydis buvo atšauktas dėl lėktuvo gedimo. Kas tiksliai sugedo, ji nenurodė, tik pažymėjo, kad kilo techninių nesklandumų.

Orlaivis buvo suremontuotas ir turėjo išskristi apie 9 val., tačiau esą dėl užtrukusių oro uosto antžeminių tarnybų procedūrų vėl nepakilo. „Žmonės turėtų išskristi po 10 minučių“, - šiek tiek po 14 val. Lietuvos laiku DELFI teigė G. Rimkuvienė.

Tačiau šiek tiek vėliau pakalbintas J. Mančas tikino kartu su kitais keleiviais tebesėdintis prie išvykimo vartų. „Matome pro langą lėktuvą. Nors tiek gerai. Bet kada skrisime, nežinome“, - sakė jis. Į lėktuvą žmonės pradėjo lipti tik apie 15 val.

Sužinojęs, kad keleivių laukia tas pats suremontuotas lėktuvas, kitas DELFI pašnekovas pasipiktino: „Ar skristumėte tuo pačiu sugedusiu lėktuvu? Kodėl žmonėms nebuvo pasiūlyti kiti reisai?“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuviškų numerių atsikratyti negalintys ukrainiečiai automobilius palieka tiesiog pasienyje (60)

Nauja transporto priemonių registracijos tvarka Ukrainoje paskatino automobilių išregistravimo...

Tarp „Boeing“ katastrofų Etiopijoje ir Indonezijoje yra aiškių panašumų papildyta (2)

Etiopijoje ir Indonezijoje sudužusių dviejų lėktuvų „ Boeing 737 MAX“ nuolaužose rastų...

Atleistas „Kelių priežiūros“ vadovas Darius Aleknavičius papildyta (2)

Valstybės valdomos bendrovės „ Kelių priežiūra “ vadovas Darius Aleknavičius atleistas iš...

„Boeing“ atnaujins 737 MAX lėktuvų programinę įrangą (21)

„ Boeing “ rengiasi atnaujinti 737 MAX modelio lėktuvuose naudojamą programinę įrangą. Tai...

Kompensacijos ir mokesčiai už taršius automobilius – aiškėja planas, kas laukia vairuotojų (845)

Į dienos šviesą traukiamas planas, kaip bus apmokestinti taršūs automobiliai. Kada lietuviams...

Top naujienos

Broliai Lavrinovičiai – apie pakištą Jankūno koją, sunkius FIBA burtus ir „šventą karvę“ Prienuose laida „Krepšinio zona“ (15)

„Jei tau trisdešimt devyni, telefonas guli tyliai – tyli ant kėdės/Gal jau užteks liūdėt,...

Mirė partizanas Vytautas Balsys-Uosis (346)

Pirmadienį netekome Lietuvos partizaninio judėjimo dalyvio, Lietuvos laisvės kovos sąjūdžio...

Po triuškinamos pergalės Lazdijų r. naujoji merė žada paviešinti visus buvusio mero darbelius (240)

Visi prieš vieną. Tokia situacija Lazdijų rajone lėmė, kad po daugybės metų mero poste jį...

Termometrų stulpeliai rodys tikrą pavasarį – savaitės viduryje mėgausimės šiluma (4)

Žemo atmosferos slėgio sūkurys lėtai nuo Lietuvos traukiasi ir nyksta, tačiau atsisveikindamas,...

„Real“ dokumentų klastojimo skandalas gali kainuoti titulus ir Mačiuliui

Buvęs Madrido „Real“ klubo krepšininkas Marcusas Slaughteris artimiausiu metu turėtų stoti...

Po rinkimų skaičiuojami tikrieji laimėtojai ir pralaimėtojai: situacija tarp lyderių jau netrukus gali pasikeisti (401)

Pasibaigę rinkimai į politinę areną atnešė ne vieną staigmeną. „ DELFI Dienoje “...

Ledesma įširdo dėl teisėjavimo Klaipėdoje: per 15 metų nesu matęs tokių bjaurių sprendimų (5)

Sekmadienį A lygos autsaiderių dvikovoje tarp „Palangos“ ir „Panevėžio“ nugalėtojai...

Nyderlandų policija suėmė šaudynių Utrechte įtariamąjį (137)

Olandijos policija pirmadienį suėmė įtariamąjį, siejamą su šaudymu tramvajuje Utrechto...

Kardiologas – apie mažai kam žinomą širdies ligų rizikos veiksnį: dėl to po 30 metų mirčių skaičius padvigubės (98)

Remiantis 2017 m. Lietuvos sveikatos statistikos duomenimis, pagrindinė mirties priežastis buvo...

Norėdamas sugėdinti šalies valdžią vyras nutiesė 1 metro ilgio autostradą (52)

Verslininkas pastatė metro ilgio greitkelio ruožą šiaurės rytų Rumunijoje : taip jis...