aA
Pirmadienį Kaune vykstant viešam aptarimui dėl Kėdainių tilto statybų per Nemuno upę, darbų recenzentas atkreipė dėmesį, kad dokumentuose nėra pagrįstas šio tilto reikalingumas.
Aleksoto tiltas
© A.Aleksandravičiaus nuotr.

„Reziumuojant norėčiau pasakyti, kad aš asmeniškai, įsigilinęs į dokumentus (...) abejoju to tilto reikalingumu, nes kaip atskiras objektas, neintegruotas į tolesnę transporto sistemą, jis neturi jokios prasmės“, – kalbėjo architektas Tomas Grunskis.

Pasak architekto, šiuo metu tilto projektas – savatikslis.

Jis atkreipė dėmesį, kad abejonių kelia srautų skaičiavimo ir pralaidumo vertinimas. Pasak jo, jeigu pagrindinis motyvas yra siekis nukrauti transporto srautą nuo miesto centro, užduotyse turėjo būti pateikti labai svarūs įrodymai, kad tiltas, kuris pakeis kraštovaizdį vienoje pagrindinių miesto erdvių, šią problemą tikrai išspręs.

„Pralaidumo vertinimas yra labiau užsakomasis darbas, kuriuo siekiama pateisinti tilto būtinybę, tačiau kuriame kelis kartus kartojama, kad iki galo to padaryti yra neįmanoma dėl vienokių ar kitokių priežasčių“, – pastebėjo T. Grunskis.

Pasak kito recenzento Sauliaus Lukošiaus, nieko nedarant srautai su šiuo tiltu miesto centre sumažėtų 20 procentų, jeigu būtų vystoma infrastruktūra gretimose gatvėse, pokytis būtų dar labiau reikšmingas.

„Labai svarbus dalykas šį tiltą projektuojant ir realizuojant yra išvystymas gretimosios infrastruktūros, ypač Vilijampolės pusėje“, – kalbėjo jis.

Šis recenzentas pabrėžė, kad tiltas turi būti dermėje su miesto senamiesčiu bei Nemuno upe.

T. Grunskis taip pat atkreipė dėmesį, kad vienas darbas pažeidžia anonimiškumo sąlygą: atsidarius internete patalpintą aiškinamojo projekto dokumentą, jo savybėse nurodoma, kad dokumento autorius yra Jonas Audėjaitis. Recenzentas siūlė šį darbą diskvalifikuoti kaip pažeidžiantį taisykles.

„Jeigu aš galėjau pamatyti, visi galėjote pamatyti. Konfidencialumas pažeistas“, – sakė T. Grunskis.

Kėdainių tilto projektavimo konkursą organizuojanti Kauno architektūros ir urbanistikos ekspertų taryba (KAUET) lapkričio mėnesį sulaukė 12 projektinių pasiūlymų, kurių vienas buvo atmestas kaip neatitinkantis konkurso sąlygų.

Konkurso laimėtojai paaiškės gruodžio 12 dieną.

Apie tiltą, nuo Kėdainių gatvės Vilijampolėje gavusį Kėdainių tilto pavadinimą, Kaune svarstoma ne vienerius metus. Šis tiltas turėtų padėti sumažinti transporto srautus per miesto centrą ir palengvinti susisiekimą tarp dviejų Nemuno krantų ties Marvele ir Vilijampolės, Šilainių mikrorajonais. Šiuo metu vairuotojai tam renkasi miesto senamiestyje esančias Gimnazijos, Šauklių gatves.

BNS
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vilniečiams atsibodo dėl siuntų važinėti po visą miestą: papasakojo, kaip galima to išvengti (67)

Neregistruotos siuntos iš Kinijos Lietuvos pašto Vilniaus logistikos centre nukreipiamos į vieną...

„LGC Cargo“ ir „Gargždų geležinkelis“ toliau negalės vežti krovinių per Lietuvą papildyta (1)

Lietuvos geležinkelių paslaugų įmonė „ LGC Cargo “, per didžiausią akcininkę Latvijos...

Australijos oro linijos išbandys rekordinės trukmės skrydį (8)

Australijos oro linijos „ Qantas “ ruošiasi bandomajam skrydžiui tarp Niujorko ir Sidnėjaus....

Kelių direkcijos Eismo informacijos skyrius jau dirba žiemos režimu (4)

Nepaisydamas momentinio atšilimo, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo informacijos...

Teismas: „Skinest“ neprivalo sumokėti Vyriausybės advokatams 9 tūkst. eurų (3)

Estijos geležinkelių paslaugų grupė „Skinest Gruup“ ir jos antrinės įmonės neprivalo...

Top naujienos

Po įvykių Vokietijoje – nerimą keliančios užuominos: jau esama tokių, kurie rimtai svarsto palikti šalį (47)

Vokietijoje tebesitęsia po Halės išpuolio įsiplieskusios diskusijos apie šalyje stiprėjantį...

Jautri Lietuvos slaugytojų išpažintis: 600 eurų vertas darbas, fizinis bei psichologinis smurtas (13)

Kaip skelbia „Sodra“, Lietuvoje slaugytojais dirba 22,3 tūkst. žmonių. Tai – viena...

Orai: savaitę užbaigsime rekordine šiluma (1)

Sekmadienį mūsų laukia dar viena labai šilta ir graži diena. Naktį vietomis tvyrojęs rūkas...

Naujų technologijų era: piršto atspaudu ar veidu atrakinami išmanieji telefonai – kiek tai saugu (62)

Šiandien jau nieko nestebina, kad pirštų atspaudu ar savo veidu galite atrakinti išmanųjį...

Sutampa net aplinkybės: Karbauskiui teko savo kailiu pabūti Pranckiečio vietoje (280)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) pirmininkas Ramūnas Karbauskis patekęs į...

Gaisras Alytuje: dūmai nusisuko nuo miesto Prognozuoja, kada gaisras bus užgesintas. Papildyta 21:03 (588)

DELFI žurnalistai apsilankė Alytaus apylinkėse, kur šiuo metu vargsta nuo degančių padangų...

Zelenskis negrąžins didžiausio šalies banko savininkui: gresia rimtas konfliktas su buvusiu partneriu (53)

Ukrainos prezidentas pareiškė, kad jo vyriausybė negrąžins didžiausio šalies banko...

Veryga kreipėsi į Alytaus gyventojus (135)

Alytuje jau ketvirtą parą nepavykstant užgesinti padangų perdirbimo gamykloje kilusio gaisro,...

Johnsonas įpareigotas atidėti „Brexit“: tikisi, kad ši idėja nesužavės ES (19)

Borisas Johnsonas teigė nesijaučiąs sužlugdytas, nors Jungtinės Karalystės (JK) parlamentas...

Prancūzijoje turėjo savo krautuvėlę, bet ramybės oazę atrado mažame Žemaitijos kaimelyje (31)

Trylika metų mažame miestelyje Prancūzijoje gyvenusi Lina Galminaitė Blanchot ten turėjo savo...