2007 m. I ketvirtį tarp asmeninės paskirties modelių Lietuvoje pirmavo „Škoda Octavia“ (205 vnt.), „Volkswagen Caddy“ (144 vnt.) bei „Fiat Panda“ (134 vnt.), o tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) – taip pat „Škoda Octavia“ (105 vnt.).
Latvijoje asmeninių modelių kategorijoje pirmavo „Škoda Octavia“ (466 vnt.), „Toyota Corolla“ (305 vnt.) bei „Toyota Land Cruiser“ (215 vnt.), o tarp lengvųjų komercinių modelių aukščiausią rezultatą pasiekė „Renault Master“ (210 vnt.).
Estijoje populiariausi asmeniniai modeliai buvo „Toyota Corolla“ (350 vnt.), „Honda CR-V“ (327 vnt.) ir „Mazda 6“ (277 vnt.), o tarp lengvųjų komercinių automobilių geriausiai pasirodė „Citroen Berlingo“ (93 vnt.).
Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, apibendrinus 2007 m. pirmąjį ketvirtį, trijose Baltijos šalyse įregistruoti 22436 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 51 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. 87 proc. šio kiekio sudarė asmeniniai automobiliai, o 13 – lengvosios komercinės mašinos.
Bendroje Baltijos šalių rinkoje populiariausia marke tapo „Toyota“ (2731 vnt.), už savęs palikusi „Volkswagen“ (2156 vnt.) ir „Škoda“ (1534 vnt.). Tarp asmeninių automobilių regione pirmavo „Škoda Octavia“ (835 vnt.), „Toyota Corolla“ (787 vnt.) bei „Honda CR-V“ (580 vnt.). Tuo tarpu populiariausias lengvasis komercinis automobilis buvo „Renault Master“ (303 vnt.).
Didžiausia gyventojų skaičiumi Baltijos valstybė Lietuva (48 proc. regiono gyventojų) užima mažiausią Baltijos šalių naujų lengvųjų automobilių rinkos dalį – 2007 m. sausio-kovo mėnesiais mūsų šaliai teko vos 22 proc. bendros rinkos. Tuo tarpu Latvija ir Estija pasidalijo po 39 proc. regiono rinkos.