„Ankstyviausiais maršrutais išvažiavusios transporto priemonės strigo didžiausiose miesto įkalnėse – ties Baltupiais, Dvarčionimis, Geležinio vilko gatvėje bei kitur. Teko skambinti kelius tvarkančioms tarnyboms, kad šias vietas pabarstytų pirmiausia. Vėliau išvažiavę autobusai šiose kelio atkarpose problemų nebepatyrė“, - sako bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ technikos direktorius Juozapas Grabys.

Pasak jo, kol kas sunku pasakyti, kaip situacija klostysis dieną, ar, toliau sningant, visos transporto priemonės galės laikytis nustatytų grafikų. Be to, esant tokiam orui, autobusai bei troleibusai dažniau genda ir jiems tenka grįžti į parkus.

„Kaip ir kiekvienais metais, žiemos sezonui stengėmės laiku pasirengti. Pagrindinė „sezoninė“ problema, dėl kurios autobusams bei troleibusams tenka nenumatytai grįžti į parką – oro sistemų užšalimas dėl besikaupiančio kondensato. Kad išvengtume panašių problemų, žiemą oro sistemoms naudojame specialią įrangą – sausintuvus, t.y. drėgmės sugėrėjus, tepalo atskyrėjus bei specialų skystį, kad kondensatas sistemose nesikauptų. Jei vairuotojai būtų atidesni ir susidariusį kondensatą per ilgesnes pertraukas išleidinėtų, problemų kiltų mažiau“, - sako J. Grabys.

Prieš žiemą suremontuotos autonominės pašildymo krosnelės autobusuose, kurios be variklio pagalbos pašildo aušinimo skystį, kad būtų lengviau paleisti dyzelinį variklį.

„Vilniaus viešojo transporto“ darbuotojai prieš atšąlant orams stengėsi visas transporto priemones „apauti“ naujomis ar restauruotomis padangomis. „Tai taip pat padeda išvengti problemų važiuojant slidžiais keliais“, - aiškina J. Grabys.