Bendrovės generalinis direktorius Vytautas Kaikaris pasakojo, kad Tailande įsteigta „Small Planet Airlines Thailand“ bendrovė kaip tik dabar tvarkosi reikalingas oro bendrovei licencijas šalyje. Tikimasi, kad kitų metų viduryje bendrovė galės pradėti vykdyti skrydžius.

Žvilgsnis į Azijos rinką lietuviškos bendrovės nukrypo dėl sezoniškumo aviacijos sektoriuje. V. Kaikaris pastebi, kad bendrovės didžiausios pajamos ir intensyviausias sezonas – vasara. Žiemą dalis lėktuvų lieka „neįdarbinti“.

Verslą vystyti Azijoje bendrovė pirmą kartą išbandė 2013 m., kai vienas lėktuvas skraidė iš Butano į Taivaną.

„Šiais metais du lėktuvus jau turime Kambodžoje. Viskas vyksta ta linkme, kad jų gal bus ir trys. Pradėsime skrydžius iš Kinijos ir Pietų Korėjos į Kambodžą“, - kalbėjo V. Kaikaris.

Verslininkas teigė, kad nusitaikyta į Azijos rinką dėl to, kad Europoje labai ryški mažesnė apkrova žiemos metu. Tuo metu Azijoje sezoniškumas yra atvirkščias, o Pietryčių Azijoje galimybių matoma daugiausia.

Pasakodamas, kodėl pasirinkta įmonę steigti būtent Tailande, V. Kaikaris aiškino, kad būtent šioje šalyje skaičiuojamas apie 60 proc. turistų skaičiaus iš Kinijos augimas. Be to, šioje šalyje aviacijos reguliavimo sistema primena europietišką.

DELFI primena, kad „Small Planet Airlines“ savo veiklą pradėjo 2008 m. Šiuo metu bendrovė turi 11 lėktuvų (Lietuvoje – 2, Lenkijoje – 5 ir 1 pakaitinis lėktuvas, Didžioji Britanija – 2, Italijoje - 1). 2015 m. lėktuvų parką žada didinti iki 15 lėktuvų. Skrydžių apimtys didės tiek Lenkijoje, tiek Didžiojoje Britanijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)