„Kas yra ypač džiugu, kad mes Vyriausybėje esame išsikėlę ambicingą tikslą ir ambicingą datą, 2024 m. turime turėti geležinkelio bėgius, įskaitant tiltą, sujungsiančius Kauną ir Panevėžį, o iki 2026 m. pabaigos geležinkelio bėgiais turime susijungti su Latvija. Visiškai naujais geležinkelio bėgiais“, – ketvirtadienį tilto statybų pradžios atidarymo ceremonijoje teigė M. Skuodis.

Ministras džiaugėsi Europos Komisijos (EK) palaikymu Lietuvai konstruojant europinę geležinkelio vėžę bei tikino, kad „Rail Baltica“ projektas leis geležinkelio tinklams atsiriboti nuo Rytų vėžės ir pereiti prie europietiškos.

„Nuo vasario mėnesio man „Rail Baltica“ projektas nėra tik ekonominis projektas, tai yra geopolitinis projektas, kuris leis mūsų geležinkelio tinklą visiškai visiškai integruoti į Vakarų Europą. Kokia to nauda, mes jau matome dabar turėdami „Rail Baltica“ vėžę iki Kauno intermodalinio terminalo“, – sakė ministras.

Jis taip pat aiškino, kad Lietuva jau turi galimybę krovinius gabenti iki šiaurės Italijos, ko šalis dar nėra turėjusi. Taip pat, anot jo, šie metai išskirtiniai, nes anksčiau nebuvo galimybių gabenti krovinius iš Ukrainos, aplenkiant Baltarusiją.

„Mes niekada nesame gavę krovinių iš Ukrainos aplenkiant Baltarusiją, ir tai ne tik pagalba Ukrainos verslininkams eksportuojant savo produkciją, bet lygiai taip pat pagalba Ukrainai importuojant iš Lietuvos degalus, kurie yra išskirtinai reikalingi ekonomikai“, – aiškino ministras.

ELTA primena, kad Jonavos rajone vyksta geležinkelio tilto per Neries upę statybų pradžios renginys. Renginyje dalyvauja Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Marius Vaščega, susisiekimo ministras Marius Skuodis, „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis, Baltijos šalių bendros įmonės „RB Rail“ vykdomasis direktorius Agnis Driksna, Italijos kompanijos „Rizzani de Eccher“ atstovai.