aA
Siemens“ pademonstravo savo naujos kartos greitųjų traukinių „Velaro Novo“ koncepciją, pagal kurią kuriami traukiniai galės išvystyti iki 360 km/val. siekiantį greitį, tuo pačiu metu suvartodami trečdaliu mažiau energijos, rašoma bendrovės pranešime.
„Siemens“ pristatė naujos kartos traukinius „Velaro Novo“
© Bendrovės archyvas

Naujoji traukinių koncepcija bus oficialiai pristatyta rudenį Berlyne vyksiančioje parodoje „InnoTrans 2018“, o gabenti pirmuosius keleivius jie turėtų pradėti 2023-aisiais.

„Siemens“ greitųjų traukinių „Velaro Novo“ galia sieks 8 MW, jie galės palaikyti nuo 250 km/val. iki 360 km/val. siekiantį greitį. Apskaičiuota, kad važiuodamas 300 km/val. greičiu naujasis „Velaro Novo“ traukinys, sunaudos iki 30 proc. mažiau energijos nei dabartiniai modeliai.

Eksploatuojant šį traukinį dėl mažesnių energijos sąnaudų per metus į atmosferą išmetamas anglies dvideginio kiekis galėtų sumažinti maždaug 1,4 tūkst. tonų.

Mažesnes energijos sąnaudas naujajam traukiniui leidžia pasiekti 15 proc. lengvesnė vagonų konstrukcija, taip pat pagerintos aerodinaminės traukinio ypatybės – geriau nuo išorinio oro srauto apsaugota važiuoklė, stogo įranga ir pantografo laikymo vieta.

Kuriant naująjį traukinį atsižvelgta ir į keleivių poreikius – erdvė vagonuose išaugusi apie 10 proc. Visa tai pasiekta geriau integravus techninę traukinio įrangą į vagonų lubas ir panaudojus pakabinamas įrangos spinteles.

Be to, naujos kartos vagonai yra paremti tuščiavidurės erdvės koncepcija, o vagonų viduje nėra jokių nuolatinių konstrukcijų. Todėl būsimi šių traukinių operatoriai galės juos lengviau pritaikyti savo poreikiams, įrengti pageidaujamą salono interjerą, paprasčiau jį atnaujinti ir aprūpinti ateities technologijomis.

Traukinyje naudojami įvairūs jutikliai ir kitos skaitmeninės technologijos, skirtos traukinio parametrų stebėjimui, padės sumažinti traukinio priežiūros sąnaudas apie 30 procentų.

„Siemens“ jau pradėjo atskirų naujojo traukinio elementų bandymus – nuo šių metų balandžio, keli „Velaro Novo“ vagonai išbandomi Vokietijoje, integravus juos į ankstesnės kartos „Velaro“ traukinio sąstatą.

„Siemens Velaro“ traukiniai įvairiais maršrutais pradėjo kursuoti nuo 2000-ųjų, jie naudojami tokiose šalyse kaip Vokietija, Olandija, Belgija, Šveicarija, Ispanija, Prancūzija, Kinija, Rusija, Jungtinė Karalystė ir Turkija. Per vieną dieną „Velaro“ traukiniai įveikia daugiau kaip 1 mln. kilometrų. „Velaro Novo“ koncepciją „Siemens“ pradėjo kurti 2013 metais.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Klaipėdietės pergalė: pardavėjas privalės atlyginti už ką tik įsigytą ir pakeliui sugedusią transporto priemonę (509)

Sėkminga byla suformavo precedentą: dabar automobilių pardavėjams reikia būti atidesniems.

„Toyota“ ir „Panasonic“ vienija jėgas elektromobilių akumuliatorių gamybai (4)

Siekdama įgyvendinti savo plataus užmojo planus dėl elektrinių transporto priemonių gamybos,...

Siūlo didinti finansavimą keliams (9)

Seimo narių grupė siūlo, kad Kelių priežiūros ir plėtros programai finansuoti nuo 2020 m....

Ruošiantis milijardinėms investicijoms, „Lietuvos geležinkeliai“ diegia antikorupcinio valdymo standartą (13)

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo diegti antikorupcinio valdymo ISO37001...

„CityBee“ klientų skaičius pernai Lietuvoje išaugo 50 proc. (5)

Automobilių dalijimosi bendrovės „CityBee“ unikalių klientų skaičius Lietuvoje 2018-aisiais...

Top naujienos

Prieštaringa apklausa: įvardija didžiausią šalies priešą, nori jį bausti ir draugauti (67)

Kurią valstybę lietuviai įvardija kaip draugiškiausią, o kurią - kaip priešiškiausią? Koks...

„Vaučerių“ sistema: teks gerai paieškoti, kur bus galima jais atsiskaityti (41)

Žemės ūkio ministerijos paruoštame elektroninių kuponų įstatymo projekte numatyta, kad...

Kokia dar krizė? Davoso milijardierių turtai auga be sustojimo (25)

Pasaulinis elitas, atvykstantis į Davosą, yra turtingesnis nei bet kada.

Vilniečiams unikali galimybė: atsirado proga sukurti išskirtinę erdvę miesto centre (2)

UAB „Grinda“ viešame elektroniniame aukcione parduoda nebenaudojamą nekilnojamojo turto...

Konkuruojančios JAV ir Kinija susivienijo: Nigerijos teroristus paliko be reikalingos medžiagos

Kai kyla grėsmė, jog branduolinis ginklas atsidurs teroristų rankose, JAV ir Kinija gali pamiršti...

Povandeninis Černobylis: koks pavojus tyko prie nuskendusių atominių povandeninių laivų?

Povandeninių laivų katastrofų istorijoje yra pasitaikę. Povandeniniai laivai skęsta į kelių...

Išsiaiškino klaidą „Eurovizijos“ atrankos balsavimuose: organizatoriai atsiprašo, perskaičiuoti balsai (7)

Paaiškėjo, kodėl praėjusio šeštadienio „ Eurovizijos “ transliacijoje vienoje iš...

7 frazės, kurių niekada nesakykite savo vaikams

Labai dažnai mūsų žodžiai vaikams daro kur kas didesnį poveikį, nei mes įsivaizduojame. Vaikai...

Orai: spiginanti saulė šalčio nesumažins (13)

Trečiadienį virš Lietuvos savo pozicijas stiprins anticiklonas, kuris vaikys debesis ir leis...

Laukti eilėje pasiūlė 4 metus – specialistė patarė, kaip tokiu atveju elgtis: tūkstančiai galėjo apie tai nežinoti (1)

10-mečio berniuko mama socialiniame ieškojo pagalbos: norėjo sūnui įgyti dantų plokšteles ir...