Šis bandymas atliekamas bendradarbiaujant su viešojo susisiekimo bendrove „ViP Verkehrsbetrieb Potsdam GmbH“, jo metu bus naudojamas specialiai modifikuotas „Siemens Combino“ tramvajus.

Tramvajus aprūpintas panašia įranga kaip ir savavaldžiai automobiliai – tai aplinką 360 laipsnių kampu galintys stebėti radarai, atstumo jutikliai ir vaizdo kameros.

Daviklių užfiksuotą informaciją apdoroja speciali sistema, kuri analizuoja ir vertina esamą situaciją, prognozuoja būsimus pokyčius ir pagal tai priima atitinkamą tramvajaus valdymo sprendimą. Sistema sukurta taip, kad galėtų visiškai valdyti tramvajų realiomis eismo sąlygomis mieste be operatoriaus įsikišimo. Tai reiškia, kad šis autonomiškas tramvajus geba savarankiškai reaguoti į eismo signalus, sustoti stotelėse, atitinkamai sureaguoti į rizikos šaltinius, tokius, kaip pėstieji ar automobiliai.

„Siemens“ išbandys pirmą pasaulyje savavaldį tramvajų
Pristatydama šį bandomąjį tramvajų „Siemens“ tampa pirmąja kompanija, pritaikiusia savavaldžio transporto technologijas bėginiam miesto transportui. Bendrovė šį projektą vykdo tyrimų ir tolesnės autonomiškų technologijų plėtros tikslais, komercinis projekto pritaikymas kol kas nenumatytas.

„Siemens“ jau yra pristačiusi bėginiam miesto transportui skirtą saugumo sprendimą „Siemens Tram Assistant“, kuriuo aprūpinti keliuose Vokietijos miestuose važinėjantys tramvajai. Tai išankstinio įspėjimo apie kliūtis sistema, kuri padeda išvengti susidūrimų su kitomis transporto priemonėmis. Ši sistema ne tik padidina saugumą, bet ir padeda sumažinti tramvajų prastovos laiką ir jų eksploatacijos sąnaudas.

Bendrovė prognozuoja, kad ateityje gatvėse pasirodžius savavaldžiams lengviesiems automobiliams, tokios viešojo transporto priemonės kaip tramvajai taip pat turės būti aprūpintos autonomiškomis sistemomis, kurios padės išvengti susidūrimų ir įgalins efektyvesnį transporto srautų valdymą mieste.

„Siemens“ rugsėjo antroje pusėje Berlyne vyksiančioje parodoje „InnoTrans 2018“ taip pat ketina pristatyti hibridinį lokomotyvą „Vectron Dual Mode“, naujos kartos greitojo traukinio „Velaro Novo“ koncepciją, pirmuosius jau pagamintus „Mireo“ traukinius, skaitmeniniais ir debesų kompiuterijos sprendimais paremtas geležinkelių sistemos valdymo inovacijas.

2017 finansiniais metais, kurie baigėsi rugsėjo 30 d., bendrovės pajamos siekė 83 mlrd. eurų, o grynasis pelnas – 6,2 mlrd. eurų. Įmonėje dirbo 377 tūkst. darbuotojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją