Žiemą avarijose kėbulo pažeidimai būna žymiai smulkesni nei vasarą. Tačiau žiemą dažnai vienu metu susiduria ne du, o keturi ir daugiau automobilių.

„Nebespėjama aptarnauti visų klientų. Nereikia tikėtis, kad atvažiavus automobilis bus tą pačią minutę patikrintas ir pradėtas remontuoti“, - aiškino bendrovės „Sostena“ laikinai einantis direktoriaus pareigas Vaižgantas Žičkus.

Anot jo, žiemą žymiai dažniau prašoma suremontuoti avarijose įlenktus kėbulus. Jiems ištiesinti ir nudažyti prireikia ne vienos valandos, o darbo proceso neįmanoma paspartinti.

„Sausio pirmąją pusę buvo mažiau klientų, bet kai atšalo, vairuotojams atsirado naujų bėdų. Sušąla akumuliatorius ar aušinimo skystis“, - teigė bendrovės „Solorina“ generalinis direktorius Antanas Bartkėnas.

Jis pastebėjo, kad automobilių parkas kasmet pasipildo naujesniais modeliais.

„Garažiniai“ jau nebesugeba visko sutaisyti, todėl žmonės vis dažniau kreipiasi į specializuotus servisus“, - teigė A.Bartkėnas.