Parlamentarai ketvirtadienį balsuos dėl Geležinkelių transporto kodekso pataisų, pagal kurias privačios įmonės, vežančios krovinius Lietuvoje, turės užtikrinti, jog geležinkelių infrastruktūra nebūtų naudojama tranzitui. Teisę vežti krovinius tranzitu per Lietuvą dabar turi tik valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“.

Susisiekimo ministerijos pareigūnai Seimo komitetuose svarstant šias pataisas aiškino, kad jos apsaugos nuo įmonių, kurios žada vykdyti paprastą pervežimo veiklą, bet vėliau gali imti tranzito.

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis įspėjo, kad užsienio vežėjai ieško būdų, kaip patekti į Lietuvą.

Leidimo vežti krovinius Lietuvoje siekia geležinkelių paslaugų įmonė „LGC Cargo“, susijusi su žinomais buvusiais Latvijos politikais ir Rusijos geležinkeliais. Pernai tokio leidimo negavusi, bendrovė šiemet dėl jo vėl kreipėsi į Lietuvos transporto saugos administraciją.

Įmonės atstovai neneigia, kad kroviniai keliautų iš Rusijos ar Kazachstano per Latviją, Lietuvą ir Kaliningradą į Lenkiją, tačiau, anot jų, tai nebūtų tranzitas.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją