2012 m. B. Piccardas planuoja apskristi saulės baterijomis varomu lėktuvu aplink pasaulį.

Jis sako, kad pilotas Andre Borschbergas turės sukaupti pakankamai baterijų energijos per dieną, kad galėtų skristi ir naktį.

A. Borschbergas sako, kad jei lėktuvas galės skristi ir naktį, juo bus galima atlikti nepertraukiamą skrydį.

Vienas iš pagrindinių pilotų tikslų – įrodyti, kad naudojant atsinaujinančią energiją galima užtikrinti saugius ilgų distancijų skrydžius.

Lėktuvo „Solar Impulse“ arba HB-SIA sparnų plotis yra milžiniškas – 61 m, tačiau jis sveria vos pusantros tonos. Jis yra lyginamas su reaktyviniu lėktuvu, kuris sveria kaip vidutinis automobilis. Lėktuvo svoris toks mažas, nes jis pagamintas iš labai lengvo anglies pluošto.

Pirmą kartą HB-SIA į dangų pakilo 2009 m. gruodžio mėn. ir nuo to laiko juo buvo atlikta nemažai trumpų bandomųjų skrydžių dieną, pavadintų „blusos šuoliais“ – lėktuvas pakildavo vos į 60 cm aukštį ir skrisdavo po 300 metrų.

Pirmas visos dienos skrydis buvo įvykdytas balandžio 7 d.

Komandos atstovė pasakė, kad tiksli bandomojo skrydžio data priklausys nuo oro sąlygų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją