Skandinavijos oro linijų bendrovė "SAS Group" neteiks pasiūlymo įsigyti privatizuojamos nacionalinės oro bendrovės "Lietuvos avialinijos". Tai Eltai patvirtino "SAS Group" korporatyvinių ir viešųjų ryšių vadovas Hansas Olongrenas.

© Corbis/Scanpix
"Mes labai atidžiai išstudijavome šią galimybę ir padarėme išvadą, kad pasiūlymas mums nėra pakankamai įdomus. Užuot įsigiję LAL, mes vystysime savo dabartinę veiklą aptarnaujant Lietuvos rinką ir klientus", - Eltai sakė H.Olongrenas.

Anot jo, Lietuvos ir Baltijos šalių rinkos "SAS Group" yra labai svarbios, todėl grupė yra numačiusi jose toliau plėstis. "SAS Group" buvo įsigijusi viešojo privatizavimo konkurso dokumentų rinkinį.

2003 metais valstybei pirmą sykį bandant privatizuojant LAL, SAS buvo vienintelė konkurso dalyvė, tačiau iš jo pasitraukė. SAS valdo 47,2 proc. akcijų Latvijos bendrovėje "airBaltic", kuri Vilniaus oro uoste įkūrė savo skrydžių bazę.

Valstybės turto fondas (VTF) LAL viešojo privatizavimo konkurso dokumentų rinkiniais baigė prekiauti pirmadienį. Pasiūlymų įsigyti LAL iš konkurso dalyvių laukiama trečiadienį ir ketvirtadienį, po to išsyk prasidės jų vertinimas.

VTF neskelbia, kiek dokumentų rinkinių yra parduota. Žinoma, kad vieną jų yra įsigijęs Lietuvos kelionių operatorius "Novaturas", kuris privatizavime ketina dalyvauti su investicijų grupe "Hermis Capital".

Viešo konkurso būdu privatizuojamo 100 proc. LAL akcijų paketo pradinė pardavimo kaina - 9,3 mln. litų. Potencialus investuotojas per dvejus metus į avialinijų bendrovę turės investuoti ne mažiau kaip 10 mln. litų, didinant įmonės įstatinį kapitalą.

Privatizavimo programoje taip pat numatyta, kad potencialus pirkėjas gali būti europinės ir transatlantinės integracijos kriterijus atitinkantis juridinis asmuo, kurio metų pardavimai ir paslaugos 2001-2003 metais buvo ne mažesni kaip 15 mln. litų.

Antradienį SAS pranešė apie didesnius nei tikėtasi pirmo ketvirčio ikimokestinius nuostolius, tačiau teigia matanti ženklų, kad uždirbs pelno, nors metinius rezultatus prognozuoja atsargiai.

Pusiau valstybinės Švedijos, Danijos ir Norvegijos aviacijos kompanijos SAS ikimokestiniai nuostoliai per pirmą ketvirtį siekė 1,3 mlrd. Švedijos kronų (181,9 mln. JAV dolerių), o analitikai prognozavo 1,2 mlrd. kronų nuotolius. Pernai per tą patį laikotarpį bendrovės nuostoliai siekė 1,6 mlrd. kronų.

SAS pažymėjo, kad pertekliniai pajėgumai ir konkurencija lemia konservatyvią šių metų veiklos rezultatų prognozę. Tačiau keleivių srautas didėja, ir, pasak pranešimo, kompanijos verslo ateityje nelaukia jokie dideli sukrėtimai, todėl "2005 metais bus uždirbta pelno".

Aviakompanijos pajamos, kaip ir prognozuota, siekė 13 mlrd. Švedijos kronų.

ELTA
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pagrindiniai Lietuvos keliai daugiausia sausi

Penktadienio rytą Lietuvoje pagrindinių kelių dangos daugiausia sausos, mažesnio eismo...

Eismo sąlygos naktį: kritulių nenumatoma, spustelės šaltis (3)

Rytų Lietuvoje ketvirtadienio pavakarę valstybinės reikšmės kelių dangos buvo daugiausia sausos,...

Ruošiami pokyčiai trečiame pagal dydį Lietuvos oro uoste: dabartinės kryptys netenkina (57)

Praėjusiais metais Palangos oro uostas turėjo 11 krypčių į užsienio šalis, tačiau verslo ir...

Bankas suskaičiavo, kiek pinigų Lietuvos gyventojai leidžia automobiliams (67)

Lietuvos gyventojai pernai automobilių įsigijimui skyrė daugiau lėšų, rodo „Swedbank“...

Eismo sąlygas sunkina sniegas ir plikledis (8)

Ketvirtadienio rytą Šalčininkų ir Švenčionių rajonuose eismo sąlygas valstybinės reikšmės...

Top naujienos

Naujas Majausko sumanymas: donorais taptų visi, kas nepaprašys kitaip (300)

Seimo narys konservatorius Mykolas Majauskas siūlo keisti Lietuvoje galiojančią donorystės...

Adekvačias algas užtikrinti turėjusi naujovė panašėja į didžiulę nesėkmę (63)

Turbūt kiekvienas darbuotojas norėtų žinoti, kada ir dėl kokių priežasčių didės jo alga. Tai...

Kodėl tyrimas dėl Rusijos kišimosi į rinkimus JAV kai kuriems rusams neatrodo juokingas (68)

Maskvoje jie springsta iš juoko, savo „Twitter“ paskyroje rašė JAV prezidentas Donaldas Trumpas...

Nelaimės keliuose: specialistai naujus vairuotojus vadina prarastąja karta (48)

„Vairuotojus, kurie neseniai gavo pažymėjimus, didžiąja dalimi galime vadinti prarastąja karta....

Istorija, sukrėtusi Lietuvą: kaip visa tai prasidėjo (1003)

Žinia, kad Jungtinėse Valstijose suimta buvusi Seimo narė Neringa Venckienė , ne vieną privertė...

Gydytojas papasakojo, kas gresia, jei pabudę jaučiatės pavargę (2)

Jaučiatės mieguisti, aptingę, mažiau darbingi, sunkiai keliatės rytais, sunku sutelkti dėmesį?...

Orai: nesinorės net nosies kišti laukan (69)

Artimiausiu metu didesnių pokyčių nebus. Antroje penktadienio pusėje ir šeštadienį į šalį...

Drama ant ledo: vos balu varžovę aplenkusiai 15-metei iš Rusijos – olimpinis auksas komentarai (29)

Pjongčango žiemos olimpinėms žaidynėms pasiekus finišo tiesiąją pagaliau pirmąjį aukso...

Nuo šiol lietuviai turės daugiau galimybių rinktis prabangias keliones (2)

Išskirtinių lietuvių kelionių organizatorius „Boutique Travel“ pasirašė bendradarbiavimo...

Visada laukiamų „Depeche Mode“ koncertas Vilniuje: minios euforija ir itin griežtai režisuotas pasirodymas atnaujinta 23:06 (76)

Koncertinę savaitę pradėjo elektroninės muzikos mokytojų kolektyvas „Kraftwerk“, o baigė –...