Tai pirmas kartas, kai „Ryanair“ gavo teisę skraidyti į vieną didžiausių valstybinių Norvegijos oro uostų, kurį „Ryanair“ atstovai anksčiau buvo užsipuolę dėl pernelyg didelių tūpimo mokesčių, rašo newsinenglish.no.

Skandalingais pareiškimais garsėjantis „Ryanair“ vadovas Michaelas O’Leary, bet kokia pasitaikančia proga užsipuolantis valdžią ir konkurentus, vos prieš dvejus metus per vieną spaudos konferenciją Osle tūpimo mokesčius, kuriuos taiko valstybinių Norvegijos oro uostų agentūra „Avinor“, buvo pavadinęs „absurdiškai“ aukštais.

Aftenposten.no trečiadienį pranešė, kad dabar „Ryanair“ galėjo persigalvoti. Ji pradėjo mažinti skrydžių skaičių iš Rygės oro uosto netoli Moso ir galiausiai išreiškė interesą skraidyti į OSL, pagrindinį Norvegijos oro uostą.

„Aftenposten“ pranešė, kad „Ryanair“ iki sausio 31 dienos turėjo pavirtinti, ar nori naudotis keturiais laikais, kurie buvo suteikti šiai bendrovei trims kasdieniams skrydžiams į Stanstedo oro uostą Londono šiaurėje ir kelionei pirmyn ir atgal tarp Oslo ir Lietuvos sostinės Vilniaus.

Jei „Ryanair“ priims pasiūlytus laikus, skrydžius iš OSL bendrovė galės pradėti kovo pabaigoje, kai prasidės šio oro uosto vasaros skrydžių programa.

Pati „Ryanair“ savo planų dėl Oslo oro uosto Gardermene nekomentuoja. Bendrovės atstovas spaudai „Aftenposten“ pareiškė, kad „Ryanair“ „neužsiima gandais ir spėlionėmis“.

„Ryanair“ skelbiasi taikanti „itin mažus mokesčius“ ir pastaruoju metu žengė į kai kuriuos pagrindinius Europos oro uostus, kur augimo galimybės yra didesnės negu antriniuose oro uostuose.

„Ryanair“ konkurentai Norvegijoje trumpai komentavo airių bendrovės galimybės prisijungti prie jų Gardermeno oro uoste, kuris šiuo metu smarkiai plečiasi.

„Jau seniai sakėme, kad naivu tikėtis, jog „Ryanair“ ar kitos pigių skrydžių bendrovės neskraidys į OSL. Taigi tai nebus didelis siurprizas“, - „Aftenposten“ sakė Lasse Sandakeris iš oro linijų bendrovės „Norwegian Air“.

Iki šiol „Ryanair“ naudojosi tolesniais ir kur kas pigesniais Oslo oro uostais Rygėje ir Torpe, kurie nepriklauso „Avinor“. Iki šiol bendrovė taip pat skraidė į Haugesundo oro uostą Vakarų Norvegijoje, kurį valdo „Avinor“.

Protestuodama prieš naują sėdimosios vietos mokestį, siekiantį 80 Norvegijos kronų (maždaug 8 eurus), „Ryanair“ pagrasino perpus sumažinti savo skrydžius iš Rygės. Tokiu atveju keleivių srautai taip sumažėtų, kad Rygės oro uosto atstovai savo ruožtu įspėjo, kad bus priversti užsidaryti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)