Rinkodaros skyriaus vadovas Kenis Džeikobsas pranešė, kad visi keleiviai, užsisakę skrydžius iki rugsėjo 20 dienos, yra informuoti apie bendrovės planus elektroniniu paštu.

„Mes pripainiojome su suplanuotomis pilotų atostogomis ir dabar taisome savo klaidas“, - sakė jis.

Tai susiję su tuo, kad „Ryanair“ darbuotojai sukaupė daug atostogų dienų ir daugelis iš jų savo atostogas susiplanavo į metų pabaigą. Be to, „Ryanair“, didžiausia Europoje pigių skrydžių bendrovė, keičia savo atostogų metus, kurie dabar bus skaičiuojami nuo sausio iki gruodžio, o ne nuo balandžio iki kovo, kaip iki šiol.

Pasak bendrovės atstovų, dėl tokių permainų vadovybei teko išleisti pilotus neplanuotų atostogų rugsėjį bei spalį.

Dėl atšaukiamų skrydžių nepatogumų gali pajusti iki 285 tūkst. keleivių, kuriems arba bus pasiūlytas bilietas kitam reisui, arba sugrąžinti pinigai.

„Mes patariame savo klientams tikrinti savo elektroninio pašto adresą, nurodytą užsakyme“, - sakė rinkodaros direktorius.

Bendrovė taip pat pažymėjo, kad bus atšaukta mažiau nei du procentai visų „Ryanair“ skrydžių.

Tačiau daugelis keleivių, įsigijusių bilietus į „Ryanair“ skrydžius, skundžiasi, kad bilietai mainais į atšauktus reisus jiems siūlomi netinkamomis dienomis arba netinkamu laiku, kai jų pačių atostogos bus pasibaigusios.

Vartotojai turi konkrečių teisių, kurias garantuoja Europos keleivių teisių apsaugos įstatymas.

„Taisyklėse nurodoma, kad jeigu aviacijos bendrovė neturi tinkamo alternatyvaus skrydžio, ji turi jums pasiūlyti kitų oro linijų bilietą“, - aiškina laikraščio „Independent“ kelionių skyriaus redaktorius Simonas Calderis. Pasak redaktoriaus, keleiviai turi turėti galimybę kreiptis su prašymu išmokėti kompensaciją dėl atšaukto skrydžio.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)