Sprendimą dėl subsidijų automobilių kreditams premjeras pasirašė pirmadienį, o šių pinigų paskirstymo mechanizmas bus parengtas per mėnesį. Valstybė ketina skolininkams kompensuoti du trečdalius Centrinio banko procentų, t. y., 8,66 proc. (šiuo metu jie sudaro 13 proc.). 2 mlrd. rublių bus skirta 2009 m., o per trejus metus turi būti išduota 6 mlrd. rublių (440 mln. Lt), papasakojo vienas iš dokumento rengėjų.

Kreditą „lengvatiniu tarifu“ galima bus gauti tik 2009 m. Jį galima bus imti trejiems metams ir už jį pirkti automobilį, kurio kaina – iki 350 tūkst. rublių (26 tūkst. Lt), pranešė kitas valdininkas. Šiuos kreditus teiks bankai ir valstybė, tačiau kokiu būdu – kol kas neaišku.

Prie projekto bus pridėtas automobilių modelių sąrašas, kurį rengia Rusijos pramonės ir prekybos ministerija. Pasak šios ministerijos atstovo, į sąrašą bus įtraukti tik Rusijos gamybos automobiliai, įskaitant užsienietiškas mašinas, surinktas Rusijoje.

Valstybė pasirengusi subsidijuoti beveik visų „AvtoVAZ“, „Renault Logan“, „Skoda Fabia“, „Fiat Albea“ ir „UAZ Hunter“ automobilių modelių pirkimą. Pasak valdininko, rengusio šį nutarimą, 350 tūkst. rublių riba nėra griežta, gali būti ir „ribiniai variantai“, pavyzdžiui, „Ford Focus“ (bazinio sukomplektavimo kaina – 388 700 rublių).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją