Vilkikai paprasčiausiai važiuoja nelegaliai, apvažiuodami svorio patikrinimo punktus, gadindami regioninius kelius. Kelių remontui kainos išauga net penkis kartus, o tai apsunkina kelio darbų eigą po pavasarinio atlydžio.

Kitą pavasarį rusai ruošiasi įdiegti videofiksacijos sistemas, kad galėtų bausti pažeidėjus. Tuomet baudas galima bus išsiųsti pažeidėjams paštu.

Tačiau vežėjai randa spragų kaip tai apeiti. Vilkikus dažniausiai įformina individualių asmenų vardu, kuriems baudos yra 45 tūkst. rublių, o kompanijoms tokios pačios baudos yra 700 tūkst. rublių. Taigi planuojama šias baudas suvienodinti, kad nebūtų tokių spragų.

Šiuo metu apie 1,5 mln. sunkiasvorių transporto priemonių naudojasi Rusijos keliais kiekvienais metais. Planuojama per ateinančius dvejus metus kelių padėtį normalizuoti ir galimai panaikinti pavasarinį svorio ribojimą, tačiau visa tai gali užsitęsti, jeigu kelius reikės iš naujo remontuoti kiekvieną sezoną. Patys vežėjai teigia, kad tuose keliuose, kur netgi ir pelė su viršsvoriu nepralįstų, kelių būklė yra gera, pavyzdžiui, M- 7 VOLGA.

Pernai vilkikams buvo leidžiama važiuoti 5 tūkst. km. kelių, o šiemet jų jau buvo 15 tūkst.km.