Automobilį varys keturi prie kiekvieno rato pritvirtinti elektros motorai. Galią ratams bus perduodama abiejose ašyse sumontuotos transmisijos. Savaime suprantama, varomi bus visi šio modelio ratai.

Energija „Mercedes-Benz SLS AMG“ bus saugoma 48 kWh skysčiu aušinamame ličio jonų baterijų pakete, sumontuotame nuo priekio iki galo besitęsiančiame centriniame tunelyje. Kokiam atstumui įveikti pakaks šios energijos, neskelbiama. Preliminariais neoficialiais vertinimais, pilnai įkrovus baterijas automobilis turėtų nuvažiuoti apie 300 km.

„Mercedes-Benz“ tvirtina, kad keturių elektros variklių ir dviejų transmisijų montavimas greta ratų bei baterijų paketo diegimas centre leis pasiekti labai žemą svorio centrą bei subalansuoti svorio paskirstymą, taip sukuriant idealias automobilio valdymo savybes.

Bendra elektrinio „Mercedes-Benz SLS AMG“ variklių galia – 526 AG, o maksimalus sukimo momentas – 880 Nm. Palyginimui, įprastame modelyje montuojamas 6,3 l V8 motoras pasiekia atitinkamai 563 AG ir 649 Nm. Gamintojo teigimu, automobiliu 100 km/val. greitis bus pasiekiamas greičiau nei per 4 sek.

Įprasta „Mercedes-Benz SLS AMG“ versija oficialiai bus pristatyta rugsėjį vyksiančioje Frankfurto (Vokietija) automobilių parodoje. Kada bus pradėtas gaminti variantas su elektros varikliais, neskelbiama.

Daugiau informacijos ieškokite www.gazas.lt.