Sostinėje visiškai rekonstruota sankryža Kalvarijų gatvės dalyje ties Apkasų ir J. Treinio gatvėmis. Pasak Vilniaus savivaldybės, dabar sankryžoje saugiau ir patogiau jaučiasi ne tik vairuotojai, bet ir pėstieji - rekonstrukcijos imtasi dėl saugesnio eismo ir geresnio susisiekimo itin judrioje miesto erdvėje. Eismo srautus atnaujintose sankryžose valdo nauji įrengti šviesoforai, srautus fiksuoja modernūs jutikliai bei kita įranga.
© DELFI / Kiril Čachovskij

Sankryžos prieigose buvo paklota nauja šaligatvių danga. Pagerintas ir nuotekų surinkimas - renovuota lietaus kolektoriaus trasa, lietaus nuotekų šuliniai, įrengta 17 naujų lietaus surinkimo šulinėlių.

Po rekonstrukcijos sankryžoje pasikeitė eismo organizavimas: įrengta papildoma eismo juosta kairiajam posūkiui iš Kalvarijų į Apkasų gatvę. Kad posūkis į kairę taptų patogesnis vairuotojams ir saugesnis pėstiesiems, anksčiau sankryžoje buvusi reguliuojama pėsčiųjų perėja buvo perkelta į priešpriešinę gatvių sankryžos pusę. Rekonstrukcijos labai reikėjo dėl pėsčiųjų, kertančių Kalvarijų gatvę (neretai ir neleistinose gatvės vietose) saugumo.

Anksčiau vairuotojai, norėdami pasukti į kairę iš Apkasų į Kalvarijų gatvę, privalėdavo praleisti sankryžą kertančius pėsčiuosius, todėl susidarydavo eismo trikdžių. Po rekonstrukcijos sankryžoje įrengta šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja, kuri pagerino ir sankryžos laidumą, ir saugumą.

Papildomai buvo įrengta ir viešojo transporto juosta Kalvarijų g. dalyje nuo Treinio g. iki Apkasų g., važiuojant link miesto centro. Tai padės pagreitinti transporto srautus, ypač rytinio piko metu. Viešasis transportas nuo šiol galės važiuoti nuo pat Baltupių link miesto centro aplenkdamas automobilių spūstis. Viešojo transporto juosta važiuos ne tik visuomeninis transportas, tačiau ir elektromobiliai bei gyventojai, vežantys keturis ir daugiau keleivių.

Iki rekonstrukcijos, kai nuo Ozo gatvė ir nuo Baltupių atvažiavusios transporto priemonės į Šiaurės miestelį pasukdavo Kalvarijų - P. Lukšio g. sankryžoje, net ir vasaros mėnesiais susidarydavo eismo spūstys. Įrengus kairiuosius reguliuojamus posūkius, iškart pastebimi pirmieji teigiami pokyčių rezultatai - dabar iš Kalvarijų gatvės pasukti į kairę link Šiaurės miestelio yra net trys galimybės: esamoje P. Lukšio g., naujai įrengtoje J. Treinio g. bei rekonstruotoje Apkasų g. sankryžoje. Nauja sumontuota įranga jau užfiksavo, kad į kairę link Apkasų g. kasdien pasuka 900 transporto priemonių.

Pasak Vilniaus savivaldybės pranešimo, dar šiemet mieste bus rekonstruotos sankryžos bei pėsčiųjų perėjos: Savanorių prospekto ir Sausupio gatvės; Molėtų plento ir Santaros gatvės bei Santariškių ir Santaros gatvės; Santariškių g. 1 A reguliuojama perėja; Kalvarijų g. 294 reguliuojama perėja; Žirmūnų g. 87 reguliuojama perėja; Tuskulėnų g. 33 reguliuojama perėja bei jau užbaigta Kalvarijų ir Apkasų gatvių sankryža.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Nemaloni staigmena degalinėje: už daugiau nei 30 prekių negalima mokėti kortele (59)

Į degalinę „Circle K“ užsukęs būrys užsieniečių susidūrė su nemalonia problema. Visiems...

Dešimtys konduktorių paliko „Lietuvos geležinkelius“ (76)

Naujai „Lietuvos geležinkelių“ vadovybei panaikinus priedus už parduodamus bilietus, iš darbo...

Keliai šlapi tik pietvakarių Lietuvoje (1)

Pirmadienio rytą dėl buvusio arba besitęsiančio lietaus pietvakarių Lietuvoje valstybinės...

Orlaivio kapitonas: skrydžio metu sudėtingiausi du dalykai (83)

Nestandartinės situacijos dėl oro ar techninių nesklandumų skrydžio metu pilotui nekelia baimės,...

Įspėja vairuotojus: eismo sąlygas sunkins plikledis, lijundra ir rūkas (5)

Šeštadienio pavakarę Lietuvoje oro temperatūra sieks nuo 5 iki 10 laipsnių šilumos.

Top naujienos

Galimi kandidatai į prezidentus pradėjo kalbėti tai, ką nori girdėti rinkėjai (16)

Galimi kandidatai prezidento rinkimuose pradėjo kalbėti apie socialinę atskirtį ir regionų...

Nemaloni staigmena degalinėje: už daugiau nei 30 prekių negalima mokėti kortele (59)

Į degalinę „Circle K“ užsukęs būrys užsieniečių susidūrė su nemalonia problema. Visiems...

T. Janonis. Šiai institucijai neverta skirti nė vieno euro (129)

Valstybinės žemės grobimas šiandien išgyvena aukso amžių. Tam laiko ir energijos negaili...

A. Avulio idėja Lietuvai: statykime vaikų darželius (116)

„ Hanner “ vadovas Arvydas Avulis siūlo imtis jaunų šeimų – nors piniginė parama gerai,...

Savaitgalį suksime laikrodžius: įvedamas žiemos laikas (113)

Jau šios savaitės pabaigoje, sekmadienį, Lietuvoje bus įvedamas žiemos laikas . Laikrodžio...

Mobiliojo ryšio operatoriai atliks paskutinį dažnių keitimo etapą: ką reikia žinoti

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) informuoja, kad naktį iš spalio 27 d. į...

Šiurpi avarija Ukrainoje: artimas milijardierių šeimos draugas atskleidė kaltininkės atviravimus (6)

Šiurpios avarijos Charkove kaltininkė Aliona Zaiceva pripažįsta savo kaltę. Apie tai...

Balsavimas. Išrinkite geriausią 2017-ųjų seklį (2)

Pastarosiomis savaitėmis DELFI skelbė Policijos departamento konkursui „Metų seklys“ pateiktų...

R. Berankis: prieš savaitę nebūčiau patikėjęs, kad galiu žaisti finale (1)

Ričardas Berankis buvo labai arti pirmojo ATP 250 serijos turnyro trofėjaus. Visgi „Kremlin...

Klasikinė situacija: organizmas nesiuntė jokių signalų, nors jį lėtai niokojo vėžys yra tik viena išeitis (19)

Pastaruoju metu vis daugiau kalbama ne tik apie onkologinių ligų prevenciją, bet ir apie sėkmingus...