„Girdime, kad Vilniaus savivaldybė ieško, bet ir Vyriausybėje ieškome galimybių, kokį rasti kelią pritraukti skrydį. Kiek aš girdžiu, vienintelis skrydis, kurio tikrai reikalauja, tai geresniais lėktuvais skrydžio į Londoną - ne į bet kur, o į centrinius Londono oro uostus. Dėl visų kitų krypčių pasitenkinimas yra aukštas“, - antradienį kalbėjo ministras.

Pasak R. Masiulio, didesnė valstybės parama pageidaujamiems skrydžiams į Londoną negalima.

„Europos Sąjunga draudžia valstybei remti skrydžius siekiant juos finansuoti, kad jie apsimokėtų aviakompanijoms skraidyti. Todėl mes privalome dirbti išskirtinai rinkos sąlygomis su labai mažomis paramos programomis“, - aiškino ministras, užsiminęs apie oro uosto turimą de minimis programą (t. y. valstybinė mažos vertės parama, kurios nereikia derinti su Europos Komisija), bet jos vis dėlto nepakanka pritraukti norimiems skrydžiams.

Antradienį R. Masiulis Vilniaus oro uoste susirinkusiems žurnalistams pristatė sėkmingai įpusėjusią kilimo ir tūpimo tako rekonstrukciją. Pasak ministro, lėktuvai Vilniuje leisis, kaip ir numatyta, - rugpjūčio 18 d. Savo ruožtu Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas pranešė, kad po tako darbų bus imtasi ir Vilniaus oro uosto terminalo atnaujinimo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)