aA
Penktadienį Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad nuo rugsėjo 2-osios atidaranti po vieną papildomą juostą rekonstruojamoje Geležinio Vilko gatvės dalyje. Ši rekonstruojama dalis kelia ypač daug nepatogumo sostinės vairuotojams, kurie turi dusti nuolatinėse spūstyse.
© DELFI / Tomas Vinickas

Kaip rašoma pranešime spaudai, bus atnaujintas transporto  eismas keturių eismo juostų Geležinio Vilko gatvės dalyje tarp A. Goštauto ir M. K. Čiurlionio gatvių.

Taip pat skelbiama, kad Vilniaus mieste nuo penktadienio važiuojant Pilaitės prospektu nuo Pilaitės pusės link miesto centro ties statomu Vakarinio aplinkkelio objektu bus leidžiamas transporto eismas įrengtu laikinu apsisukimu link Viršuliškių.
Ši laikina apsisukimo vieta įrengta iki Vakarinio aplinkkelio II etapo objekto statybų darbų pabaigos.

Be to,  bus atnaujintas transporto  ir eismas  Kirtimų gatvės dalyje tarp Lentvario ir Galvės gatvių.
 
Visuose šiuose infrastruktūros objektuose darbai bus tęsiami, todėl vairuotojai prašomi laikytis Kelių eismo taisyklių, neviršyti saugaus leistino greičio, būti atidiems.

Technikos mokslų daktaras Vigilijus Sadauskas savaitraščiui „Vilniaus diena” sakė, kad natūralu, jog rugsėjo pradžioje mieste būna chaosas. Bet tai nutinka ne tiek dėl to, kad padidėja transporto srautas, o labiau dėl to, kad atsiranda naujų eismo dalyvių.

Atvykėliai, V. Sadausko teigimu, dar nežino, kaip geriau kur nors nuvažiuoti, bando vieną atstumą, mato – spūstys, mėgina nardyti tarp eilių, tada prasideda vairuotojų kultūros klausimas.

„O kai kultūros nėra, prasideda spūstys, – sakė technologijos mokslų daktaras. – Jau ne kartą esu sakęs, kad eismas turėtų vykti užtrauktuko principu. Norint užsegti užtrauktuką, nareliai turi eiti taip: kairys – dešinys, kairys – dešinys. Tas pats ir gatvėje – jei yra dviejų juostų susiaurėjimas į vieną, turėtų būti labai nesudėtinga pastatyti informacinį ženklą pirmas – antras. Vairuotojai vis dar nesupranta, kad kur kas greičiau visi taip suvažiuotų į vieną srautą."

Technikos mokslų daktaras įmetė akmenį ir į moterų daržą. Vasarą buvo atlikti stebėjimai, kiek moterų įleidžia kitą automobilį į savo juostą. Kas antrą mašiną praleisdavo 90 proc. vyrų, moterų – tik 30 proc.

„Keista, juk moterys, atrodo, yra kultūringesnės ir pan., bet joms labai trūksta suvokimo šiuo klausimu. Spūsčių pamažėtų, jei išmoktume susirikiuoti į vieną eilę. Manau, jei savivaldybė stebės, kur spūstys didžiausios, ir svarstys, kaip būtų galima jas panaikinti, o vairuotojai bus geranoriškesni, iki spalio viešojo transporto situaciją bus galima ir pagerinti", – optimizmo nepritrūko pašnekovas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Techninių apžiūrų tvarka gali keistis: pajudino dešimtmečius veikiantį monopolį (165)

Privalomąją techninę apžiūrą Lietuvoje teikia dešimt pelningai dirbančių įmonių. Visos jos...

„Alitalia“ dėl streiko atšaukia skrydžius

Italijos nacionalinis vežėjas „Alitalia“ atšaukė maždaug pusę antradienio skrydžių po...

Aviacijos reguliuotojai šią savaitę svarstys, ar atnaujinti „Boeing 737 MAX“ skrydžius (2)

Pasaulio aviacijos reguliavimo institucijų atstovai šią savaitę susitiks Teksase, kad...

Estakadą Rusnėje Skvernelis palygino su žmonių pergale „prieš valstybės biurokratinį abejingumą“ (64)

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis , šeštadienį Rusnėje dalyvavęs estakados atidarymo...

Vokietija sprendžia elektrinių paspirtukų likimą (8)

Be elektrinių paspirtukų savo kasdienybės neįsivaizduoja dauguma pasaulio miestų, bet tik ne...

Top naujienos

Šimonytė išdėstė savo komandos viziją ir pažėrė netikėtų pastabų kai kuriems ministrams (280)

Į antrąjį prezidento rinkimų turą patekusi Ingrida Šimonytė sakė, kad į savo komandą, jei...

Techninių apžiūrų tvarka gali keistis: pajudino dešimtmečius veikiantį monopolį (165)

Privalomąją techninę apžiūrą Lietuvoje teikia dešimt pelningai dirbančių įmonių. Visos jos...

Rusijos nešvarios naftos krizė ligi galo neišspręsta: uostus toliau pasiekia užteršta žaliava Rusija nekomentuoja (42)

Rusijos pastangos įveikti beprecedentę naftos taršos krizę buvo nesėkmingos, šaliai pakrovus dar...

Tomas Sinickis. O dabar apie „Euroviziją“ rimtai, be humoro atsakymas Gediminui Jauniui (51)

Aš norėjau patylėti. Ir jau buvau pamiršęs Euroviziją. Bet šiandien perskaičiau Gedimino...

Mirė legendinis austrų F-1 lenktynininkas Niki Lauda (17)

Austrijos sostinėje Vienoje mirė triskart F-1 lenktynių pasaulio čempionas Niki Lauda , pranešė...

Europos šalys ir JAV užblokavo Rusijos prašymą (7)

Europos šalys ir JAV pirmadienį užblokavo Rusijos prašymą surengti Jungtinių Tautų Saugumo...

Siūlo prisidėti prie žalesnio Vilniaus: subūrę draugus balsuoti gaus išskirtinę dovaną (4)

Europos Parlamento ( EP ) rinkimai lietuviams šiemet taps ne tik Europos lyderių išrinkimo...

Greitina medžiagų apykaitą ir lėtina senėjimą: specialus maitinimosi metodas pranoksta bet kokias dietas (4)

Vienas iš naujausių tyrimų, kurį atliekant buvo aiškinamasi, kokią įtaką žmogaus organizmui...

Lietuviai užsibrėžė tikslą išmokyti viso pasaulio žmones atsisakyti materialių dovanų (14)

„Jei Lietuvoje, gatvėje, paklausite žmonių, ar jie žino, kad galima dovanoti ne tik fizines...

Septyni klausimai, kurie kelia didžiausią nerimą dėl „Google“ ir „Huawei“ skandalo (23)

Visus technologijų srities atstovus sukrėtė JAV prezidento Donaldo Trumpo įsakas, kuriuo Amerikos...