aA
Penktadienį Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad nuo rugsėjo 2-osios atidaranti po vieną papildomą juostą rekonstruojamoje Geležinio Vilko gatvės dalyje. Ši rekonstruojama dalis kelia ypač daug nepatogumo sostinės vairuotojams, kurie turi dusti nuolatinėse spūstyse.
© DELFI / Tomas Vinickas

Kaip rašoma pranešime spaudai, bus atnaujintas transporto  eismas keturių eismo juostų Geležinio Vilko gatvės dalyje tarp A. Goštauto ir M. K. Čiurlionio gatvių.

Taip pat skelbiama, kad Vilniaus mieste nuo penktadienio važiuojant Pilaitės prospektu nuo Pilaitės pusės link miesto centro ties statomu Vakarinio aplinkkelio objektu bus leidžiamas transporto eismas įrengtu laikinu apsisukimu link Viršuliškių.
Ši laikina apsisukimo vieta įrengta iki Vakarinio aplinkkelio II etapo objekto statybų darbų pabaigos.

Be to,  bus atnaujintas transporto  ir eismas  Kirtimų gatvės dalyje tarp Lentvario ir Galvės gatvių.
 
Visuose šiuose infrastruktūros objektuose darbai bus tęsiami, todėl vairuotojai prašomi laikytis Kelių eismo taisyklių, neviršyti saugaus leistino greičio, būti atidiems.

Technikos mokslų daktaras Vigilijus Sadauskas savaitraščiui „Vilniaus diena” sakė, kad natūralu, jog rugsėjo pradžioje mieste būna chaosas. Bet tai nutinka ne tiek dėl to, kad padidėja transporto srautas, o labiau dėl to, kad atsiranda naujų eismo dalyvių.

Atvykėliai, V. Sadausko teigimu, dar nežino, kaip geriau kur nors nuvažiuoti, bando vieną atstumą, mato – spūstys, mėgina nardyti tarp eilių, tada prasideda vairuotojų kultūros klausimas.

„O kai kultūros nėra, prasideda spūstys, – sakė technologijos mokslų daktaras. – Jau ne kartą esu sakęs, kad eismas turėtų vykti užtrauktuko principu. Norint užsegti užtrauktuką, nareliai turi eiti taip: kairys – dešinys, kairys – dešinys. Tas pats ir gatvėje – jei yra dviejų juostų susiaurėjimas į vieną, turėtų būti labai nesudėtinga pastatyti informacinį ženklą pirmas – antras. Vairuotojai vis dar nesupranta, kad kur kas greičiau visi taip suvažiuotų į vieną srautą."

Technikos mokslų daktaras įmetė akmenį ir į moterų daržą. Vasarą buvo atlikti stebėjimai, kiek moterų įleidžia kitą automobilį į savo juostą. Kas antrą mašiną praleisdavo 90 proc. vyrų, moterų – tik 30 proc.

„Keista, juk moterys, atrodo, yra kultūringesnės ir pan., bet joms labai trūksta suvokimo šiuo klausimu. Spūsčių pamažėtų, jei išmoktume susirikiuoti į vieną eilę. Manau, jei savivaldybė stebės, kur spūstys didžiausios, ir svarstys, kaip būtų galima jas panaikinti, o vairuotojai bus geranoriškesni, iki spalio viešojo transporto situaciją bus galima ir pagerinti", – optimizmo nepritrūko pašnekovas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Valdantieji vėl persigalvojo – taršių automobilių mokestis įsigaliotų dar vėliau (61)

Valdantieji taršių automobilių mokestį siūlo įvesti ne nuo kitų metų balandžio, kaip numatyta...

Streikuoja Italijos oro linijos „Alitalia“ ir „Air Italy“ (1)

Prasidėjus iš anksto planuotam Italijos oro linijų „ Alitalia “ ir „Air Italy “...

Seimas su žemėmis maišęs automobilių registracijos mokestį po svarstymo jam pritarė (513)

Penktadienio rytą Seimas ėmėsi svarstyti automobilių registracijos mokestį. Jis, pagal naujausią...

„Boeing“ pripažino, kad „737 Max“ neskraidys iki kitų metų (4)

Po JAV Federalinės aviacijos administracijos (FAA) įspėjimo, „Boeing“ pagaliau pripažino,...

Seimas imasi pataisų dėl taršių automobilių mokesčio (32)

Seimas penktadienį iš anksto nenumatytame posėdyje svarstys naują taršių automobilių mokestį...

Top naujienos

Lietuvė išbandė karališką kelionę traukiniu po Airiją: čia keleiviai prabanga kabina šaukštais (32)

Kai Dublino geležinkelio stotyje sustoja prabangusis „Grand Hibernian“, visų perone esančių...

Eksperimentuos su moksleiviais: ikimokyklinis ugdymas – nuo 5, pirma klasė – nuo 6 metų (158)

„Nesame beviltiški autsaideriai. Nesame šiame klube blogiausi“, – po penkiolikmečių tyrimo...

Šiaudinio namo privalumai ir trūkumai – 5 metų gyvenimo patirtis

Virginija Šironė su vyru ir trimis vaikais jau penkis metus gyvena savo rankomis statytame...

Užkalni, kiek tu gali valgyti? (216)

Turiu gyvenime kelias pramogas, ir viena jų yra rašyti apie maistą, nes rašyti man net labiau...

Rimvydas Valatka. Prezidentas futliare (134)

Stojo ketvirtieji Lietuvos labą nušvilpusio lizinginio Karbauskio premjero metai. Gandrai ir...

Pirkėjai pamiršta turgelius: iš rinkos išstumia prekybos tinklai (45)

Turgaus pardavėjui jau nebeužtenka paprasto prekystalio ir stogelio nuo lietaus. Kad išsilaikytų...

Jei kartais jaučiatės esantys kvaili, paskaitykite – įsitikinsite, kad taip nėra

Jeigu akys užkliuvo už šito straipsnio, didelė tikimybė, kad vienu ar kitu gyvenimo etapu...

Kraupi avarija Vilniuje: žuvo perėja ėjęs vyras uždarytas eismas (84)

Vilniuje per avariją žuvo vyras. Avarijos vietoje pareigūnai uždarė eismą.

Gyvai / „Betsafe-LKL“ rungtynės: „Žalgiris“ – „Šiauliai“ tiesioginė vaizdo transliacija (46)

Eurolygoje į pralaimėjimų liūną patekęs Kauno „Žalgiris“ prieš kitos savaitės mūšius su...