Penktadienį Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad nuo rugsėjo 2-osios atidaranti po vieną papildomą juostą rekonstruojamoje Geležinio Vilko gatvės dalyje. Ši rekonstruojama dalis kelia ypač daug nepatogumo sostinės vairuotojams, kurie turi dusti nuolatinėse spūstyse.
© DELFI / Tomas Vinickas

Kaip rašoma pranešime spaudai, bus atnaujintas transporto  eismas keturių eismo juostų Geležinio Vilko gatvės dalyje tarp A. Goštauto ir M. K. Čiurlionio gatvių.

Taip pat skelbiama, kad Vilniaus mieste nuo penktadienio važiuojant Pilaitės prospektu nuo Pilaitės pusės link miesto centro ties statomu Vakarinio aplinkkelio objektu bus leidžiamas transporto eismas įrengtu laikinu apsisukimu link Viršuliškių.
Ši laikina apsisukimo vieta įrengta iki Vakarinio aplinkkelio II etapo objekto statybų darbų pabaigos.

Be to,  bus atnaujintas transporto  ir eismas  Kirtimų gatvės dalyje tarp Lentvario ir Galvės gatvių.
 
Visuose šiuose infrastruktūros objektuose darbai bus tęsiami, todėl vairuotojai prašomi laikytis Kelių eismo taisyklių, neviršyti saugaus leistino greičio, būti atidiems.

Technikos mokslų daktaras Vigilijus Sadauskas savaitraščiui „Vilniaus diena” sakė, kad natūralu, jog rugsėjo pradžioje mieste būna chaosas. Bet tai nutinka ne tiek dėl to, kad padidėja transporto srautas, o labiau dėl to, kad atsiranda naujų eismo dalyvių.

Atvykėliai, V. Sadausko teigimu, dar nežino, kaip geriau kur nors nuvažiuoti, bando vieną atstumą, mato – spūstys, mėgina nardyti tarp eilių, tada prasideda vairuotojų kultūros klausimas.

„O kai kultūros nėra, prasideda spūstys, – sakė technologijos mokslų daktaras. – Jau ne kartą esu sakęs, kad eismas turėtų vykti užtrauktuko principu. Norint užsegti užtrauktuką, nareliai turi eiti taip: kairys – dešinys, kairys – dešinys. Tas pats ir gatvėje – jei yra dviejų juostų susiaurėjimas į vieną, turėtų būti labai nesudėtinga pastatyti informacinį ženklą pirmas – antras. Vairuotojai vis dar nesupranta, kad kur kas greičiau visi taip suvažiuotų į vieną srautą."

Technikos mokslų daktaras įmetė akmenį ir į moterų daržą. Vasarą buvo atlikti stebėjimai, kiek moterų įleidžia kitą automobilį į savo juostą. Kas antrą mašiną praleisdavo 90 proc. vyrų, moterų – tik 30 proc.

„Keista, juk moterys, atrodo, yra kultūringesnės ir pan., bet joms labai trūksta suvokimo šiuo klausimu. Spūsčių pamažėtų, jei išmoktume susirikiuoti į vieną eilę. Manau, jei savivaldybė stebės, kur spūstys didžiausios, ir svarstys, kaip būtų galima jas panaikinti, o vairuotojai bus geranoriškesni, iki spalio viešojo transporto situaciją bus galima ir pagerinti", – optimizmo nepritrūko pašnekovas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Perspėja: vakarų Lietuvoje yra slidžių kelių ruožų (1)

Vakarų Lietuvoje penktadienio popietę yra slidžių kelių ruožų, perspėja kelininkai .

Neteisėtai atleistas Daivis Zabulionis į darbą grąžinamas pirmadienį (9)

Iš pareigų neteisėtai atleistas Kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Daivis Zabulionis į...

Transporto sektoriaus rezultatai – rekordiniai (10)

Lietuvoje pernai augo visi pagrindiniai transporto sektoriaus ekonominiai rodikliai, o augimo tempai...

Savaeigiai automobiliai keliones su „Uber“ ir „Lyft“ gali atpiginti perpus (2)

Keliuose atsiradus savaeigiams automobiliams, taksi paslaugos, įskaitant pavėžėjimo paslaugas,...

Pagrindiniai Lietuvos keliai daugiausia sausi

Penktadienio rytą Lietuvoje pagrindinių kelių dangos daugiausia sausos, mažesnio eismo...

Top naujienos

Pavilionienė: ištekėjau 2 kurse, o po pusantrų metų išprašiau tą žmogų (6)

Profesorė, žmogaus teisių gynėja, buvusi Seimo narė Marija Aušrinė Pavilionienė pratinasi...

Lietuvės darbas už 7 tūkst. eurų prabangiausioje jachtoje Europoje: ištvėrė mėnesį (6)

Nuolatinis žeminimas ir patyčios, kone alpulį kelianti konkurencija, intrigos, kerštas, nevaldomas...

Švelnesnių orų nesitikėkite: arktinis šaltis gali dar labiau nustebinti (2)

Prieš smogiant dar stipriau šaltis šeštadienio naktį truputį sušvelnės, kai kur pasnigs,...

Neringa Venckienė įkalinta neįprastame Čikagos kalėjime (681)

Garsioji Lietuvos bėglė Neringa Venckienė yra įkalinta gana neįprastai atrodančiame, bet savo...

Ar lietuviams įkandamos bilietų į kiną kainos? (157)

Bilietų į kino teatrą kainų augimą lemia tobulėjančios technologijos, kurias reikia įsigyti,...

Paskambinus į greitąją – pritrenkianti dispečerės reakcija (259)

Moteris, kuri nusprendė padėti šaltyje gulinčiam žmogui, iš greitosios medicinos pagalbos...

Duoną ūkininkui uždirba sliekai (22)

Mindaugas Kulakauskas laisvu nuo darbo metu ūkininkauja, bet jo augintinių, įkurdintų buvusioje...

„Aukso vertės“ pergalės pradžiugintas Jasikevičius dar nepasiruošęs skaičiuoti viščiukų (11)

Pasinaudojęs išretėjusiomis autsaiderio Stambulo „Anadolu Efes“ (Turkija) gretomis, Kauno...

Vilniuje automobilių kaktomuša, avarijos kaltininko mašinoje rasta narkotikų sužaloti 3 žmonės (7)

Vėlų penktadienio vakarą, kiek prieš 23 val., Vilniuje, Apkasų g., kaktomuša susidūrė...

Legendinis Johnny Eckas: įveikęs save, bet nenugalėjęs žmogiškojo žiaurumo (15)

„Jei užsimanysiu pamatyti išsigimėlių, pažvelgsiu pro langą“, – gyvenimo pabaigoje viešai...