„Prezidentas, be taršos komponento, ir praėjusiais metais, ir dabar labai siūlys įvertinti socialinį aspektą tam, kad tai nebūtų nejautrus socialinei situacijai mokestis. Kad šeimos, kurios neturi kito pasirinkimo, kaip tik dideli automobiliai, ar yra kitos socialinės situacijos, nenukentėtų nuo naujo mokesčio“, – LRT radijui ketvirtadienį sakė J. Neverovičius.

Pasak prezidento patarėjo, dabartinis mokestis nesuveikė taip, kaip turėtų.

„Turėtume pritaikyti principą „teršėjas moka“ ir įgyvendinti sistemą, kurioje būtų skatinama naudoti mažiau taršius automobilius, nes transporto sektorius yra vienas iš didžiausių iššūkių Lietuvoje, kalbant apie (anglies dvideginio – ELTA) emisijas“, – sakė J. Neverovičius.

Aplinkos ministras Simonas Gentvilas anksčiau sakė, kad dabartinis automobilių registracijos mokestis per mažai skatina gyventojus rinktis mažiau taršius automobilius, todėl šiuo metu svarstoma, kaip jį pakeisti.

Nuo 2020 metų liepos registruojant lengvuosius ir lengvuosius krovininius automobilius taikomas registracijos mokestis, kai išmetamo anglies dioksido kiekis viršija daugiau nei 130 g/km.

Mokestis taikomas, kai automobilis yra registruojamas pirmą kartą (registruojant naują ar įvežtą iš užsienio), keičiasi automobilio valdytojas ar po išregistravimo automobilis yra registruojamas iš naujo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)