Pasak LTG generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko, lokomotyvų remonto depo perkėlimas iš miesto centro yra svarbus žingsnis siekiant stoties rajoną paversti moderniu mobilumo, darbo ir laisvalaikio centru.

„Per Lietuvą tiesiama europinė „Rail Baltica“ vėžė atvers naujas keliavimo galimybes – iš Vilniaus bus galima pasiekti Varšuvą, Rygą, Pernu ar Taliną, todėl norime, kad stotis taptų naujaisiais miesto vartais, reprezentuojančiais Vilnių ir Lietuvą. Kartu su miestu bus bandoma sukurti modernią ir kokybišką viešojo susisiekimo paslaugų infrastruktūrą bei erdves, patogias ir keliauti, ir būti“, – sako E. Lazauskas.

„Lietuvos geležinkelių“ grupė iš sostinės centro ketina iškelti lokomotyvų remonto depą

Vaidotuose iškils modernus remonto depas

Šiuo metu šalia geležinkelio stoties, adresu Geležinkelio g. 12, esančius pastatus valdo Grupės įmonė „LTG Cargo“. Čia vykdomi geležinkelio riedmenų gamybos, techninės priežiūros ir remonto darbai. Vilniaus geležinkelio stotyje nutiesus europinę vėžę reikės ir depo, tinkamo šiai vėžei skirtiems riedmenims remontuoti. Taip pat įvertinus, kad atsiradus naujai vėžei patekimas į dabartinį depą būtų ribotas dėl sumažėjusio kelių pralaidumo, nuspręsta stoties rajone teikiamas „LTG Cargo“ lokomotyvų remonto ir priežiūros paslaugas perkelti į būsimą bazę Vaidotų geležinkelio stotyje.

Modernų, 1435 mm pločio vėžei bei elektrovežiams pritaikytą depą Vaidotuose projektuos jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikianti Lietuvos kompanija UAB „TEC Industry“ ir Prancūzijos kompanijos „EGIS RAIL“ bei „EGIS Bâtiments International“, atstovaujama UAB „TEC Industry“. Su šiomis įmonėmis jau pasirašyta sutartis dėl projektavimo ir papildomų paslaugų, jos vertė beveik 2,6 mln. eurų.

Remonto bazė Vaidotuose bus statoma šalia jau veikiančio „LTG Cargo“ techninės priežiūros cecho ir LTG kuro bazės. Į modernų depą, planuojama, bus perkelta 400 darbo vietų, čia bus vykdoma „LTG Cargo“ lokomotyvų parko techninė priežiūra ir remontas, depas bus pritaikytas ir europinės 1435 mm pločio vėžės riedmenų bei elektrovežių remontui.

Planuojama, kad naujas depas bus suprojektuotas iki 2023 m. pabaigos, o duris atvers 2026 m. Baigus veiklos perkėlimą iš senojo depo, ši sostinės centre esanti teritorija galės būti pritaikyti kitoms veikloms.

Pokyčius stoties rajone kuriančio projekto „Vilnius Connect“ įgyvendinimo metu ketinama modernizuoti Vilniaus geležinkelio stoties teritoriją ir joje įkurti modernų daugiafunkcį mobilumo, verslo ir laisvalaikio centrą. Beveik 33 ha teritorijos tarp Panerių, Geležinkelio, Stoties ir Seinų gatvių Naujamiesčio seniūnijoje pertvarką tikimasi įgyvendinti iki 2030 metų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją