Įvykus dviem mirtinoms avarijoms, pražudžiusioms 346 žmones, šio modelio lėktuvams kovą buvo uždrausta skraidyti. „Boeing“ anksčiau yra sakiusi, kad bendrovė sunkiai dirba atnaujindama orlaivius.

Tačiau FAA vadovas teigė, kad pačios „Boeing“ paskelbta data, jog „737 MAX“ lėktuvai į rinką turi sugrįžti sausį, „dar nėra aiški“.

„Nesekame jokio tvarkaraščio“ sugrąžinant „737 MAX“ orlaivius, Dubajaus aviacijos parodoje sakė S. Dicksonas, pridurdamas, kad FAA bando užtikrinti sertifikavimo proceso „metodiškumą ir kruopštumą“.

„Dabar visą dėmesį skiriame „737 MAX“ situacijai“, – sakė jis.

„Esu įsipareigojęs pagerbti avarijų metų žuvusiųjų atmintį nepailstamai dirbdamas bandant užtikrinti aukščiausius saugumo standartus pasaulio aviacijos sistemoje“, – pridūrė S. Dicksonas.

Pranešama, kad pati bendrovė „Boeing“ buvo nustačiusi tam tikrą tvarkaraštį lėktuvų sertifikavimui. Bendrovė vylėsi, kad lėktuvų saugumas bus patvirtintas iki metų pabaigos ir orlaiviai rinką pasieks sausį, tačiau sakė, kad tvarkaraštis yra reguliuotojų rankose.

S. Dicksonas sakė, kad FAA į „737 MAX“ sertifikavimo procesą įtraukė devynis pasaulio reguliuotojus. Skrydžių draudimo panaikinimo tvarkaraštis keletą kartų keitėsi, nes reguliuotojai kėlė daug naujų klausimų dėl atnaujintos orlaivių įrangos.

Praeitą mėnesį „Boeing“ generalinis direktorius Dennisas Muilenburgas dvi dienas liudijo JAV Kongrese – įstatymų kūrėjai apkaltino bendrovę skubėjimu į rinką išleisti „737 MAX“ lėktuvus, kad galėtų konkuruoti su „Airbus“ lėktuvo modeliu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją