Tačiau KLR generalinis direktorius Alvydas Butkus nuramino: viskas daroma pagal planą. Bet, pasak jo, „gyvos“ medienos, kurią bus galima išsaugoti, iš tikro liko nedaug. Kita mediena buvo jau supuvusi ir jos palikti nebuvo įmanoma.

„Naują laivo korpusą pradėsime formuoti nuo tos likusios "gyvos" medienos, pradėdami nuo išlikusių špantų. Dėsime metalinius florus - laivo dugno skersines sijas, darysime išorinę metalinę apkalą. Nuo senųjų medinių špantų į viršų toliau eis metaliniai špantai. Išorinis bortas bus metalinis. Tačiau korpuse bus padarytos atodangos, kad žmonės galėtų matyti, koks anksčiau yra buvęs burlaivio korpusas, tam tikras detales, mazgus ir t. t. Bus padarytas muziejinis variantas, kurį suplanavo užsakovas“, - sakė A. Butkus. Kiek iš tikrųjų kainuos šio sudėtingo remonto darbai, kol kas neaišku. Burlaivį įsigiję klaipėdiečiai verslininkai Aloyzas Kuzmarskis ir Aidas Kaveckis yra prasitarę, jog „Meridiano“ remontas gali kainuoti apie 2 mln.litų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (58)