aA
Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius teigia, kad jau šių metų rudens pabaigoje sostinės vairuotus eismo grūstys erzins kur kas mažiau, o taip atsitiks, nes bus baigti vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo darbai.
Pažadas, kada baigsis erzinančios spūstys Vilniuje
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Dar praėjusią savaitę pristatydamas 2016 metų Vilniaus miesto biudžetą meras sakė, kad jame būtent šių darbų užbaigimui skirta bene daugiausiai lėšų susisiekimo srityje. Taip pat sostinėje planuojami pokyčiai viešajame transporte.

„Ne kartą esu sakęs, kad pastaruoju metu eismo sąlygos Vilniuje daug kur pasunkėjo. Ypač šiaurės vakarinėje miesto dalyje – tarp Molėtų plento ir Savanorių prospekto. Tai labiausiai susiję su trečiojo aplinkkelio statybomis“, – sakė meras.

Tačiau R. Šimašius pabrėžė, kad aplinkkelio darbai ir yra skirti tam, kad susisiekimas šioje miesto vietoje pagerėtų.

„Galiu garantuoti, kad šių metų rudens pabaigoje, kai bus baigtas aplinkkelis, bent jau šiaurės vakarinė miesto dalis pajus labai svarbų pagerėjimą“, – teigė jis.

Meras pasakojo, kad savivaldybė šiuo metu yra identifikavusi šešias pagrindines gatvių užsikimšimo vietas, o kaip tik trys iš jų yra susijusios su aplinkkelio statybomis.

„Be to, pietinėje miesto dalyje – Minsko plento, Žirnių, Liepkalnio gatvių sankryžą – norime padaryti dviejų lygių. Šio projekto statybos darbus norėtume pradėti 2017 metais“, – pasakojo R. Šimašius.

Jis taip pat norėtų, kad mažėtų individualaus ir viešo transporto santykis, būtų sutvarkyti atskiri transporto mazgai ir pagerėtų jų reguliavimas.

Kvies privatų vežėją

Naujovių R. Šimašius pažadėjo ir viešojo transporto srityje.

„Iki vasario vidurio planuojame paskelbti konkursą dalies miesto kilometrų aptarnavimui. Norime pritraukti privatų vežėją į Vilniaus miestą, kuris aptarnautų apie 15 proc. visų maršrutų, o tai leistų atsisakyti pačių seniausių transporto priemonių ir atnaujinti parką“, – sakė meras.

Jis pabrėžė, kad kalba ne apie maršrutų pardavimą, o apie tokį vežėją, kuris dalyvautų sistemoje ir su juo būtų atsiskaitoma už kilometrus.

„Vilniaus viešojo transporto keleiviai net nepajustų į kurį maršrutą sėda, išskyrus tai, kad naujam vežėjui reikalavimai autobusams būtų aukštesni“, – pridūrė R. Šimašius.

Jis taip pat pasakojo, kad šiuo metu vyksta Vilniaus miesto savivaldybės ir Susisiekimo ministerijos derybos dėl Europos Sąjungos skiriamų pinigų miesto autobusų parko atnaujinimui.

„Tikimės, kad panaudojus jas, 2017 metų pradžioje pavyks įsigyti nuo 90 iki 100 autobusų“, – pasakojo jis.

R. Šimašius taip pat teigė, kad šiemet Vilniuje turėtų nebelikti netvarkingų stotelių.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vieninteliu reisu pirmadienį skraidinami DFDS darbuotojai

Palangos oro uoste pirmadienį kilo ir leisis vienintelis Lietuvoje keleivinis orlaivis – privačiu...

„Oro navigacija“: skrydžių balandžio pradžioje sumažėjo 83 proc. (3)

Lietuvos oro erdvėje pirmosiomis balandžio dienomis aptarnauta 82,5 proc. mažiau skrydžių nei...

Vilniaus valdžia teismo prašo leisti pasirašyti nacionalinio stadiono sutartį (10)

Vilniaus savivaldybė prašo teismo leisti pasirašyti nacionalinio stadiono statybos ir valdymo...

„Lietuvos geležinkelių“ bendrovė: darbuotojui susirgus koronavirusu, grėsmės keleiviams nėra (3)

Valstybės valdomų „ Lietuvos geležinkelių“ bendrovės „ LG Cargo “ darbuotojui susirgus...

Rusija sustabdė keleivinius traukinius Maskva-Karaliaučius (4)

Rusija nuo balandžio 6-osios laikinai atsisakė keleivinio traukinio Maskva- Karaliaučius ,...

Top naujienos

Suvirintoju tapęs buvęs „Aidų“ leidyklos vadovas: patyriau humanitarinį insultą (30)

„Geriausias pavyzdys man buvo tada, kai vadovas, nebeapsikentęs, išmetė iš cecho, paėmęs už...

Valstybė apsaugos priemonėms išleido milijonus, bet medikus pasiekė tik mažoji dalis (61)

Dalis iš Kinijos į Lietuvą atgabentų asmens apsaugos priemonių jau paskirstyta pagrindinėms...

Europos Sąjungą spaudžia laikas: gelbėjimo priemonių paketo variantai (7)

Europos Sąjungos finansų ministrus spaudžia laikas.

The Economist

Kaip ir kas turės sumokėti už pandemiją (1)

Covid‑19 protrūkis gali pradėti naują valstybės skolos valdymo erą.

Tokios statistikos nematė seniai: Kinijoje – pirmoji para be naujų pacientų mirčių (3)

Kinijos nacionalinė sveikatos apsaugos komisija antradienį pranešė, kad per pastarąją parą...

Frazės, kurių mamos šiukštu neturėtų sakyti savo dukroms (2)

Jei tu esi mama ir visai nesvarbu, kokio amžiaus tavo dukra , pasistenk tokių žodžių niekada...

Susimušė Kardashian seserys, bet akyliausių internautų dėmesį patraukė ne tik tai, o ir keista detalė sienoje (8)

Visame pasaulyje garsaus realybės šou „Keeping up with the Kardashians “ žvaigždės – Kim...

Koronavirusu sergančio Boriso Johnsono būklė pablogėjo: perkeltas į intensyvios terapijos skyrių (494)

Jungtinės Karalystės premjeras Borisas Johnsonas, ankstesnę dieną hospitalizuotas „tyrimams“...

Apžvalgininkai apie Lietuvą po koronaviruso krizės: kai kurios sritys pasikeis negrįžtamai (147)

„Turime vieną tų momentų, kurie keičia labai daug aspektų. Kaip Rugsėjo 11-oji , kaip...

Atplūsta įspūdinga šiluma: temperatūra kils iki 21 laipsnio (13)

Antradienį iš Europos pietvakarių į Lietuvą plūstelės labai šiltas oras. Įdienojus...

|Maža didelių žinių kaina