aA
„Delfi“ sulaukė vienoje gerai žinomų įmonių pavėžėju dirbusio skaitytojo Igno (vardas pakeistas-red.) laiško. Vyras pasakojo, kad nors per dvejus metus dirbant šiame darbe jam buvo tiek šilto, tiek šalto, šiandien jis norintis papasakoti, kaip jam sekėsi dirbti vienoje tokių kompanijų.
Pavėžėju dirbęs vyras: išmetė be perspėjimo, apsaugos priemonių nedalino
© Shutterstock

„Dirbau pavėžėju „Bolt“ daugiau nei du metus ir norėčiau pranešti apie šios įmonės nesąžiningą ir negarbinga elgesį“, – štai toks buvo pirmasis sakinys, Igno „Delfi“ atsiųstame laiške. Jis aiškino pavėžėju šioje įmonėje Vilniuje iš pradžių dirbęs pilnu etatu, vėliau – susimažinęs iki pusės.

Nors vyras patikino, kad per tuos metus jo patirtis dirbant šioje įmonėje nebuvo bloga, pastarasis laikas buvo kiek kitoks, o ir nuoskaudų prisikaupę.

„Noriu pasakyti, kad įmonė visiškai nepalaiko savo vairuotojų. Buvo atvejų, kai keleiviai nesusimoka už kelionę ir tada man pačiam tekdavo kreiptis į įmonę, bet arba nesulaukdavau jų žinutės, arba jų atsakymai buvo aptakūs, nelabai linkę padėti“, – pasakojo jis.

Anot vyro, pastaruoju metu jam užkliuvę ir tai, kad įmonė viešai sakėsi, jog savo vairuotojus aprūpina saugos priemonėmis, dezinfekciniu skysčiu, bet jo patirtis buvusi kitokia.

„Aš nei pats juos gavau, nei mano pažįstami vairuotojai gavo“, – sakė jis.

Ignas teigė vairuotoju „Bolt“ šiuo metu nebedirbantis, nes be jokio perspėjimo iš ten buvo išmestas.

„Pas mane važiuoti įsėdo mergina, tačiau taip išėjo, kad ji buvo viskuo nepatenkinta. Ji manęs klausinėjo, ar mašina yra dezinfekuota, aš jai patvirtinau, kad taip, tačiau ji bendravo labai nemandagiai ir aš paprašiau, kad baigtume kelionę ir ji išliptų.

Ko gero, ji pasiskundė įmonės klientų aptarnavimo centrui ir įmonė mano vairuotojo paskyrą tiesiog ištrynė. Niekas su manimi nesusisiekė, nepaaiškino, nors aš ten dirbau daugiau nei 2 metus“, – teigė vyras.

Po kurio laiko jam pačiam susisiekus su kompanija buvo paaiškinta, kad įmonė turi nusiskundimų dėl vyro vairavimo.

„Žinoma, kai turi daugiau nei 10 tūkst. kelionių, susiduri su 15 tūkst. žmonių, nepatenkintų bus visada, tačiau 99 proc. būna patenkinti.

Šiuo atveju, jie pasielgė labai neprofesionaliai ir atrašė, kad tiesiog toks buvo jų sprendimas ir tiek“, – teigė jis.

Įmonės vadovas: vertinami ir keleivių ir vairuotojų atsiliepimai

„Delfi“ susisiekė su „Bolt“ vadovu Lietuvoje Andriumi Pacevičiumi.

Pirmiausia, kalbėdamas apie šiandien esamą situaciją dėl COVID-19, vadovas tikino, kad įmonė, kiek įstengdama siekia reikiamomis priemonėmis aprūpinti savo platforma besinaudojančius vairuotojus.

„Dezinfekcinės priemonės, be abejo, dalinamos vairuotojams.

Ankstesniais dalinimais, kurie iki šiol buvo 7 (4 – Vilniuje ir 3 – Kaune) kovo ir balandžio mėn., ypatingai kvietėme tuos, kurie aktyviai dirba karantino laikotarpiu.

Kol kas išdalinome 600 litrų dezinfekcinio skysčio“, – teigė jis.

Paklausus dėl nesusimokėjusių klientų ir ko paprastai įmonė dėl to imasi, vadovas aiškino, kad tokių atvejų paprastai pasitaiko ypač retai.

Bolt
Bolt
© Bendrovės nuotr.

„Kadangi didžiausia dalis mokėjimų mūsų platformoje yra elektroniniai, atvejų, kuomet klientas nesumokėtų už suteiktas paslaugas pasitaiko itin retai.

Jei vis dėlto taip nutinka ir vairuotojas informuoja aptarnavimo centrą apie įvykį, imamės veiksmų: stengiamės susisiekti su keleiviu ir išspręsti susidariusią situaciją. Jei ji konkretaus keleivio atveju yra ne pirmoji – neturime kitų galimybių tik vartotoją užblokuoti“, – sakė jis ir pridūrė, kad vairuotojui bet kokiu atveju įmonė kompensuoja ne mažiau nei 50 proc. kelionės kainos.

Kalbant apie pašalintą vairuotojo anketą, A.Pacevičius teigė, kad įmonė nuolat stebi tiek keleivių, tiek vairuotojų atsiliepimus.

„Kadangi teikiamų paslaugų kokybė ir saugumas yra vieni svarbiausių prioritetų, visuomet skiriame ypatingą dėmesį tai užtikrinti. Apart visų būtinų priemonių, nuolat stebime tiek keleivių atsiliepimus apie vairuotojus, tiek vairuotojų – apie keleivius.

Jei pranešimas nėra kritinis, prieš imantis prevencinių veiksmų kiekvienu atveju peržiūrime ir vertiname vairuotojo darbo istoriją, ar joje panašaus pobūdžio nusiskundimai kartojasi, ar ne. Visuomet stengiamės išsiaiškinti ir išspręsti situacijas taip, kad abi pusės būtų patenkintos.

Vis dėlto, jei visi kintamieji indikuoja, jog su vairuotoju nebegalime tęsti bendradarbiavimo, su juo susisiekiama telefonu, o nepavykus – informacija pateikiama el. paštu“, – komentavo vadovas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(24 žmonės įvertino)
2.7500

Skandinavijos oro linijos SAS birželį atnaujins skrydžius į dar 20 Europos miestų, įskaitant Vilnių

Skandinavijos oro linijos SAS paskelbė atnaujinančios skrydžius į dar 20 Europos miestų, tarp...

STT ikiteisminio tyrimo dėl „Lietuvos geležinkelių“ elektrifikacijos nepradės (17)

Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) dėl „Lietuvos geležinkelių“ įgyvendinamo ruožo...

„Ecolines“ atnaujina tarptautinius autobusų maršrutus į Varšuvą ir Berlyną (1)

Tarptautinio keleivių pervežimo bendrovė „ Ecolines “ atnaujina tarptautinius autobusų...

„Air Baltic“ planuoja skrydžius į Londoną, Dubliną, Dubrovniką, nors leidimų dar nėra (24)

Latvijos oro bendrovė „ Air Baltic “ skelbia birželį atnaujinsianti skrydžius iš Vilniaus į...

Turkija rengiasi birželį atnaujinti oro susisiekimą su Lietuva (18)

Turkija planuoja birželį atnaujinti oro susisiekimą su 40 valstybių, įskaitant Lietuvą,...

Top naujienos

Amerikos lietuvė – apie tai, kaip vos kelios savaitės jos nuomonę apie Trumpą pakeitė iš esmės: kažkada buvau didžiausia jo skeptikė (371)

Į Jungtines Valstijas emigravusi aktyvi moteris, buvusi liberalė Renata Underis sako, kad pastarasis...

Išdrįsus kalbėti vienai, apie Kėdainių priėmimo skyrių prabilo ir kiti: ten yra baisu (80)

Kėdainiuose įvyko grandininė reakcija: vienam žmogui socialiniame tinkle papasakojus nemalonią...

Kavos vartojimo paslaptys: kiek daugiausiai puodelių per dieną galime išgerti (1)

Daugelio rytas prasideda nuo puodelio kavos, kuris suteikia energijos ir leidžia efektyviai pradėti...

Valdžiai ruošiantis mažinti mokesčius, verslininkai ženklių pokyčių nesitiki: daugiau išlaidauti gyventojų tai nepaskatins (30)

Valdžia šiuo metu svarsto, ar mažinti darbo apmokestinimą. Verslininkų ir ekonomisto nuomone,...

Kraupi pramoga – žmonių zoologijos sodai – buvo viena pelningiausių XX a. pradžios šou verslo krypčių (213)

XX amžiaus pradžioje atėję į zoologijos sodą Europoje ar Jungtinėse Valstijose, narvuose...

Automobilių aikštelėje „Tvarkiečiai“ likviduos partiją ir prisijungs prie Zuoko (5)

Šeštadienį Vilniuje, prie „Litexpo“ rūmų esančioje automobilių aikštelėje, Lietuvos...

Savaitgalį į Lietuvą plūstels šiluma: sušils iki 26 laipsnių (3)

Nors šeštadienį ir sekmadienį sinoptikai prognozuoja trumpalaikį lietų, į šalį plūstels ir...

Vitalija Guobė

Vyresnioji karta ir jos beprotiškas lytinis gyvenimas: tik neapsimeskit, kad nežinojot N-18 (7)

Gera dalis Lietuvos senjorų išmuštruoti sovietinės tradicijos „seksas ne senukams“, todėl...

2 kartą ištekėjusi moteris: santykiuose svarbiausia ne meilė – įsitikinau (162)

Santuoka – dviejų žmonių susiėjimas, tikėtina, ilgam. Kai kurie išsiskiria po 2 mėnesių, o...

Emigrantus įdarbinantis ūkininkas: gaudami apie 800 eurų, į užsienį jie nebevažiuoja (422)

Karantinui sustabdžius keliones, keičiasi ir sezoninių darbuotojų darbo rinka. Nors atlyginimus...

|Maža didelių žinių kaina