aA
„Delfi“ sulaukė vienoje gerai žinomų įmonių pavėžėju dirbusio skaitytojo Igno (vardas pakeistas-red.) laiško. Vyras pasakojo, kad nors per dvejus metus dirbant šiame darbe jam buvo tiek šilto, tiek šalto, šiandien jis norintis papasakoti, kaip jam sekėsi dirbti vienoje tokių kompanijų.
Pavėžėju dirbęs vyras: išmetė be perspėjimo, apsaugos priemonių nedalino
© Shutterstock

„Dirbau pavėžėju „Bolt“ daugiau nei du metus ir norėčiau pranešti apie šios įmonės nesąžiningą ir negarbinga elgesį“, – štai toks buvo pirmasis sakinys, Igno „Delfi“ atsiųstame laiške. Jis aiškino pavėžėju šioje įmonėje Vilniuje iš pradžių dirbęs pilnu etatu, vėliau – susimažinęs iki pusės.

Nors vyras patikino, kad per tuos metus jo patirtis dirbant šioje įmonėje nebuvo bloga, pastarasis laikas buvo kiek kitoks, o ir nuoskaudų prisikaupę.

„Noriu pasakyti, kad įmonė visiškai nepalaiko savo vairuotojų. Buvo atvejų, kai keleiviai nesusimoka už kelionę ir tada man pačiam tekdavo kreiptis į įmonę, bet arba nesulaukdavau jų žinutės, arba jų atsakymai buvo aptakūs, nelabai linkę padėti“, – pasakojo jis.

Anot vyro, pastaruoju metu jam užkliuvę ir tai, kad įmonė viešai sakėsi, jog savo vairuotojus aprūpina saugos priemonėmis, dezinfekciniu skysčiu, bet jo patirtis buvusi kitokia.

„Aš nei pats juos gavau, nei mano pažįstami vairuotojai gavo“, – sakė jis.

Ignas teigė vairuotoju „Bolt“ šiuo metu nebedirbantis, nes be jokio perspėjimo iš ten buvo išmestas.

„Pas mane važiuoti įsėdo mergina, tačiau taip išėjo, kad ji buvo viskuo nepatenkinta. Ji manęs klausinėjo, ar mašina yra dezinfekuota, aš jai patvirtinau, kad taip, tačiau ji bendravo labai nemandagiai ir aš paprašiau, kad baigtume kelionę ir ji išliptų.

Ko gero, ji pasiskundė įmonės klientų aptarnavimo centrui ir įmonė mano vairuotojo paskyrą tiesiog ištrynė. Niekas su manimi nesusisiekė, nepaaiškino, nors aš ten dirbau daugiau nei 2 metus“, – teigė vyras.

Po kurio laiko jam pačiam susisiekus su kompanija buvo paaiškinta, kad įmonė turi nusiskundimų dėl vyro vairavimo.

„Žinoma, kai turi daugiau nei 10 tūkst. kelionių, susiduri su 15 tūkst. žmonių, nepatenkintų bus visada, tačiau 99 proc. būna patenkinti.

Šiuo atveju, jie pasielgė labai neprofesionaliai ir atrašė, kad tiesiog toks buvo jų sprendimas ir tiek“, – teigė jis.

Įmonės vadovas: vertinami ir keleivių ir vairuotojų atsiliepimai

„Delfi“ susisiekė su „Bolt“ vadovu Lietuvoje Andriumi Pacevičiumi.

Pirmiausia, kalbėdamas apie šiandien esamą situaciją dėl COVID-19, vadovas tikino, kad įmonė, kiek įstengdama siekia reikiamomis priemonėmis aprūpinti savo platforma besinaudojančius vairuotojus.

„Dezinfekcinės priemonės, be abejo, dalinamos vairuotojams.

Ankstesniais dalinimais, kurie iki šiol buvo 7 (4 – Vilniuje ir 3 – Kaune) kovo ir balandžio mėn., ypatingai kvietėme tuos, kurie aktyviai dirba karantino laikotarpiu.

Kol kas išdalinome 600 litrų dezinfekcinio skysčio“, – teigė jis.

Paklausus dėl nesusimokėjusių klientų ir ko paprastai įmonė dėl to imasi, vadovas aiškino, kad tokių atvejų paprastai pasitaiko ypač retai.

Bolt
Bolt
© Bendrovės nuotr.

„Kadangi didžiausia dalis mokėjimų mūsų platformoje yra elektroniniai, atvejų, kuomet klientas nesumokėtų už suteiktas paslaugas pasitaiko itin retai.

Jei vis dėlto taip nutinka ir vairuotojas informuoja aptarnavimo centrą apie įvykį, imamės veiksmų: stengiamės susisiekti su keleiviu ir išspręsti susidariusią situaciją. Jei ji konkretaus keleivio atveju yra ne pirmoji – neturime kitų galimybių tik vartotoją užblokuoti“, – sakė jis ir pridūrė, kad vairuotojui bet kokiu atveju įmonė kompensuoja ne mažiau nei 50 proc. kelionės kainos.

Kalbant apie pašalintą vairuotojo anketą, A.Pacevičius teigė, kad įmonė nuolat stebi tiek keleivių, tiek vairuotojų atsiliepimus.

„Kadangi teikiamų paslaugų kokybė ir saugumas yra vieni svarbiausių prioritetų, visuomet skiriame ypatingą dėmesį tai užtikrinti. Apart visų būtinų priemonių, nuolat stebime tiek keleivių atsiliepimus apie vairuotojus, tiek vairuotojų – apie keleivius.

Jei pranešimas nėra kritinis, prieš imantis prevencinių veiksmų kiekvienu atveju peržiūrime ir vertiname vairuotojo darbo istoriją, ar joje panašaus pobūdžio nusiskundimai kartojasi, ar ne. Visuomet stengiamės išsiaiškinti ir išspręsti situacijas taip, kad abi pusės būtų patenkintos.

Vis dėlto, jei visi kintamieji indikuoja, jog su vairuotoju nebegalime tęsti bendradarbiavimo, su juo susisiekiama telefonu, o nepavykus – informacija pateikiama el. paštu“, – komentavo vadovas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(24 žmonės įvertino)
2.7500
Edgaras Savickas | D+

Sovietinis palikimas keliuose: kodėl vis dar atrodo, kad Europa prasideda Lenkijoje (35)

Pagal Sovietų Sąjungos GOST (rus. Государственный стандарт) sukurtas...

„Wizz air“ ruošiasi 2022 m. vasarai: numatyti 28 maršrutai

Sparčiausiai auganti Europos aviakompanija „Wizz Air“ paskelbė savo 2022 m. vasaros skrydžių...

„Linava“: greitai gali baigtis kvotos įdarbinti vairuotojus iš trečiųjų šalių (8)

Šalies vežėjai kreipėsi į susisiekimo ministrą Marių Skuodį prašydami tarpininkauti...

Ministras: svarstoma galimybė steigti skrydžių skatinimo įmonę (14)

Norint skatinti skrydžius į Lietuvą ir iš jos, svarstoma galimybė steigti antrinę Lietuvos oro...

Susisiekimo ministerijos tikslas: mažiau kelionių automobiliais, daugiau – traukiniais (34)

Susisiekimo ministerija kelia tikslą iki 2030 metų gerokai sumažinti keliones automobiliais bei...

Top naujienos

Po konflikto su įsižeidusia policininke – prarasti dveji metai ramybės: tai buvau matęs tik filmuose (244)

Automobilių spūstyje į konfliktinę situaciją su Vilniaus apskrities policijos tyrėja...

Seime – užmojis nuo stambiųjų ūkininkų nubraukti milijonus: numatyta išmokų riba galiotų įskaičiuojant ir tolimus giminaičius (183)

150 tūkstančių eurų, ir ne daugiau – į tokias maksimalias pagrindines tiesiogines išmokas...

Kruvina naktis Izraelyje: paleista daugiau kaip 300 raketų, sužeistieji ištraukti iš rūkstančių pastatų griuvėsių įspėjo: abi šalys juda „visapusiško karo link“ (17)

Palestiniečių kovotojai ir Izraelio kariuomenė anksti trečiadienį apsikeitė intensyviausia per...

Daugiau nei pusę būstų lietuviai nuperka be paskolų: pinigus neša tiesiog lagaminėlyje (56)

NT pirkimo karštinei neslūgstant, yra pirkėjų, kurie būstą perka nuosavomis lėšomis, t.y,...

Pergalingame „Pacers“ mače – Sabonio trigubas dublis ir naujas karjeros rekordas (3)

NBA čempionate Indianos „Pacers“ (33/36) namų arenoje 103:94 (26:33, 25:29, 24:13, 28:19)...

Giedrė Balčiūtė | D+

Viskas, ką norėjote žinoti apie antikūnus: kur, už kiek ir kada išsitirti bei koks kiekis yra pakankamas?

Koronaviruso pandemija žmones paskatino daugiau domėtis ne tik COVID-19 liga ir apsisaugojimo...

Arūnas Spraunius | D+

Kremlius nusitaikė į Juodąjį žemyną: čia jau darbuojasi rusų „sėkmės kariai“

Gegužės 4-ąją Prancūzijos tarptautinis radijas RFI informavo apie rusų karinių samdinių...

Moteris – vadovė: ar Lietuva pasiruošusi kvotoms įmonėse (72)

Nors Lietuvoje įmonių valdybose ar direktorių pozicijose matome ne vieną moterišką pavardę, vis...

Darbuotojų paieška per karantiną vyksta visiškai kitaip: štai ką svarbiausia žinoti (5)

Nauji darbuotojai įmonėse karantino metu įdarbinami nuotoliniu būdu. Tai – nauja realybė, su...

Automobiliai brangsta, o žaliavinių prekių bumas tik apsunkina situaciją (18)

Automobiliai nepraranda populiarumo ir per pandemiją. Be to, jie brangsta iš dalies dėl kylančių...