“Xsara Picasso” modelis smarkiai pagerino pastarųjų metų “Citroen” pardavimo rodiklius. Maždaug du trečdaliai šių vienatūrių pagaminama už Prancūzijos ribų, o dyzelinės versijos sudaro 65% bendro pagamintų automobilių kiekio. Tuo tarpu gimtojoje Prancūzijoje dyzelinių “Xsara Picasso” dalis per 10 šių metų mėnesių išaugo net iki 85%.

Šių metų vasarį “Xsara Picasso” pirkėjams buvo pasiūlytas visiškai naujas 110 AG turbodyzelinis HDi serijos variklis, sukurtas naudojant “common-rail” technologiją. Šis motoras pasižymi gerais dinaminiais rodikliais ir tuo pat metu yra ekonomiškas (vidutinės degalų sąnaudos – 4,9 l/100 km) bei nedaug teršia aplinką.

Šiuo metu “Xsara Picasso” vienatūriai siūlomi 3 skirtingų komplektacijų ir su 5 galimais varikliais - trim benzininiais 1.6i (95 AG), 1.8i 16V (117 AG) ir 2.0i 16V (137 AG) bei dviem turbodyzeliniais - HDi 90 AG ir minėtu HDi 110 AG. Europos pirkėjams automobiliai gaminami Vigo mieste Ispanijoje (kur ir buvo pagamintas milijoninis “Xsara Picasso”), o Pietų Amerikos ir Azijos - atitinkamai Porto Reale (Brazilija) bei Wuhane (Kinija).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją