“Projekto vykdymo metu geležinkelio atšakoje iš Kauno į Kybartus pastatytas dvikelis geležinkelio tiltas ir rekonstruotos dvi geležinkelio stotys”, - sakė “Panevėžio kelių” projektų direktorius Audrius Butkūnas. – “Šis projektas yra geležinkelių sistemos strateginės plėtros programos dalis, apimanti tarptautinio Kretos transporto IXD koridoriaus atšakos į Kybartus modernizavimą”.

„Panevėžio kelių“ pastatytas naujas šiuolaikiškas dvikelį geležinkelio tiltas tarpstotyje Kazlų Ruda – Pilviškiai 93+810 km leidžia traukinių greitį padidinti iki 160 kilometrų per valandą.

Naujas dvikelis kombinuotos konstrukcijos (metalinis ir gelžbetoninis) geležinkelio tiltas (plotis - 11,82 m, didžiausia ašies apkrova - 30 t) pastatytas vietoje buvusių dviejų geležinkelio tiltų per Šešupės upę, kuriais eismas buvo vykdomas skirtingomis kryptimis. Rekonstrukcijos metu senieji tiltai buvo demontuoti.

Siekiant užtikrinti naujojo tilto funkcionalumą, projekto vykdymo metu buvo keičiamas ir Jiesios geležinkelio stoties išplanavimas. Stoties kelių išdėstymo keitimas buvo reikalingas tam, kad į Kauno aplinkkelį atsišakojančia juosta važiuojantys traukiniai galėtų greičiau atlaisvinti pagrindinę liniją. Pervažiavimo iš vienkelio aplinkkelio ruožo į pagrindinę liniją link Kybartų vietoje traukinių greitį siekta padidinti iki 80 kilometrų per valandą.

Pertvarkant Jiesios geležinkelio stoties išplanavimą buvo įdiegtos šio mazgo aptarnavimo sistemos: signalizacijos, koordinuojančios sklandų traukinių eismą, elektrotechniniai įrenginiai, skirti geležinkelio iešmų šildymui bei apšvietimui, garsinio ryšio atramos su pasikalbėjimo įrenginiais ir garsiakalbiais.

Lygiagrečiai buvo vykdomi ir Rokų geležinkelio stoties išplanavimo pakeitimai. Rokų geležinkelio stoties kelių išdėstymas keistas siekiant padidinti leidžiamą sunkiųjų prekinių traukinių maksimalų ilgį nuo 800 iki 1000 metrų. Siekiant sudaryti sąlygas ilgiesiems prekiniams traukiniams apsilenkti, vienkelyje Kauno aplinkkelio ruože atvykimo-išvykimo kelias prailgintas iki 1050 metrų naudingojo ilgio.

Rekonstrukcijos metu Rokų geležinkelio pervaža, aptarnaujanti du geležinkelio kelius, buvo modernizuota gelžbetonines pervažos plokštes keičiant nauja konstrukcija iš guminių pervažos plokščių. Taip pat iš abiejų pusių pertvarkytos kelio prieigos, modernizuoti signalizacijos įrenginiai ir elektrotechnikos įrenginiai: apšvietimo, garsinio ryšio, iešmų šildymo sistemos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)