Trečiadienį Vyriausybė nustatė pagrindines šio partnerystės projekto sąlygas ir įgaliojo Lietuvos automobilių kelių direkciją prie Susisiekimo ministerijos įgyvendinti projektą.

Palangos aplinkkelio projektavimo ir tiesimo darbus vykdys viešąjį konkursą laimėjusi privati įmonė. Vėliau ji taip pat atliks aplinkkelio remonto darbus, teiks visas kelio priežiūros paslaugas.

Partnerystės sutartį numatoma sudaryti 25 metams, maksimali projekto vertė – 88,6 mln. litų.

Konkursą laimėjusi įmonė per pirmuosius dvejus metus savo lėšomis nuties aplinkkelį ir dar 23 metus jį remontuos bei prižiūrės. Atlygis už atliktus darbus ir paslaugas valstybės lėšomis bus mokamas tik nuo trečių metų ir bus išmokėtas per likusius 23 metus, skelbia Ministro pirmininko spaudos tarnyba.

8,25 km ilgio Palangos aplinkkelis bus magistralinio kelio Klaipėda–Liepoja dalis. Nuo kurortinio miesto jis nukreips tranzitinį transportą, važiuojantį pro Palangą Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Tai padės išvengti spūsčių, dėl išaugusio transporto srauto susidarančių Palangos miesto Klaipėdos plento ir Kretingos gatvėse.

Tiesiant aplinkkelį, netoli Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į skirtingų lygių sankryžą, taip pat bus įrengtos dar dvi vieno lygio sankryžos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją