"Keleiviai arba renkasi riziką būti pagauti kontrolierių, arba eina pėsčiomis", - komentavo K.Mikėnas.

Jo nuomone, kauniečiams suteikus galimybę pasirinkti važiavimo kainą pagal jos trukmę, mokančiųjų už viešojo transporto paslaugas bei jomis besinaudojančiųjų būtų gerokai daugiau.

Politiko nuomone, nelogiška, kad miestelėnai turi mokėti 2 litus ir už labai trumpą atstumą, ir už važiavimą nuo vieno maršruto galo iki kito.

K.Mikėnas rekomenduoja numatyti trumpiausią - 10 minučių trukmės kelionę. Per tą laiką būtų galima nuvažiuoti iki 5 stotelių. UAB "Kauno autobusai" vadovas Mindaugas Grigelis pritarė siūlymui diferencijuoti viešojo transporto bilietų kainas pagal važiavimo trukmę. "Tai įgyvendinti bus įmanoma mieste įdiegus elektroninio bilieto sistemą", - sakė M.Grigelis pridurdamas, jog kurį laiką jau mąstė apie panašų pasiūlymą.

Miesto savivaldybei priklausančios įmonės direktorius teigė, kad daugelyje Europos valstybių keleiviai gali rinktis viešojo transporto bilieto galiojimo trukmę - nuo pusvalandžio iki savaitės ar mėnesio. "Per pasirinktą laiką keleiviui suteikiama galimybė iš vieno autobuso persėsti į kitą arba rinktis troleibusą. Lietuvoje kaskart reikia pirkti naują talonėlį. Galima naujovė ypač aktuali žmonėms, važiuojantiems netolimus atstumus "su persėdimu", - aiškino M.Grigelis.

Elektroniniai bilietai Kaune pradėti platinti praėjusių metų rugpjūtį. Jo nereikia žymėti komposteriu, o kontrolierius, tikrindamas bilietą, nuskaito jo duomenis specialiu aparatu. Papildžius elektroninį bilietą jo platinimo vietose patariama neišmesti kasos kvito, nes pametus kortelę ir pateikus kvitą galima gauti naują, papildytą visa buvusia pinigų suma.