Kitaip negu kiti didieji Lietuvos miestai, Kaunas neatsisako ir neketina atsisakyti maršrutinių mikroautobusų. „Mūsų siekis – pagerinti gyventojams teikiamos paslaugos kokybę. Maršrutiniai taksi ir kitos transporto priemonės neturi dubliuotis, mikroautobusai privalo važiuoti reguliariai. Konkurso sąlygos, kurias skelbėme vežėjams parinkti, buvo gana griežtos“, - sakė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Vežti keleivius visais septyniais numatytais maršrutais laimėjo vienas vežėjas – Kauno keleivių vežimo bendrovė „Kautra“. Nuo rugpjūčio 1-osios į miesto gatves išvažiuos pirmieji naujutėliai, žemagrindžiai mikroautobusai. Visos 70 naujų transporto priemonių mieste pasirodys iki gruodžio 21-osios.

„Pažadame, jog mieste neliks lenktynių tarp įvairių rūšių transporto priemonių, mokesčių slėpimo – kitaip tariant, laužysime visus apie maršrutinius mikroautobusus susiklosčiusius stereotipus“, - žada bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Bendrovė ketina įsigyti naujus septyniolikos vietų mikroautobusus su automatiškai atsidarančiomis durimis, kurie bus patogūs ir žmonėms su negalia. Transporto priemonėse bus GPS įranga, kuri suteiks galimybę matyti autobusų judėjimą realiu laiku. Prireikus mikroautobusuose bus galima sumontuoti ir elektroninio bilieto įrangą, kur keleiviai už važiavimą galės atsiskaityti naudodamiesi vadinamąja elektronine pinigine.

Važiavimo mikroautobusais kaina bus trys litai. Transporto priemonės dirbs komerciniais pagrindais, juose negalios keleiviams numatytos lengvatos. Sutartis su vežėjais bus pasirašyta penkeriems metams, su galimybe pratęsti ją dar penkeriems.

Pasak L. Skardžiuko, mikroautobusų dizainas bus priderintas prie dabartinių bendrovės „Kauno autobusai“ transporto priemonių.