Pažymima, kad „Oro navigacijoje“ įdiegtos kelių lygių saugos priemonės, padedančios užtikrinti skrydžių saugą ir išvengti pavojingų orlaivių suartėjimų.

Kaip pranešė bendrovė, incidento metu Regiono skrydžių valdymo centre, kurio atsakomybės ribose įvyko incidentas, naktinėje pamainoje dirbo 4 darbuotojai - pamainos viršininkas ir 3 skrydžių vadovai. Pamainos viršininkas yra atsakingas už darbo organizavimą pamainoje.

„Žiniasklaidos paskleista informacija apie neblaivų ar darbo metu užmigusį darbuotoją neatitinka tikrovės - tai užfiksuota vykstančio tyrimo metu objektyviomis įmonės kontrolės priemonėmis. Preliminarus tyrimas rodo, kad incidento metu horizontalus atstumas tarp orlaivių buvo ne mažesnis nei 5 km, vertikalus - ne mažiau kaip 200 metrų”, - teigiama pranešime.

Apie visus aviacijos įvykius, įskaitant ir šį, įmonė teisės aktų nustatyta tvarka informavo ir informuoja visas atsakingas institucijas - Europos aviacijos saugos agentūrą, Transporto kompetencijų agentūrą ir Teisingumo ministerijos atsakingus asmenis, nurodė įmonė.

Pažymima, kad per 2017-2018 m. įvykių, kurių priežastis būtų nuovargis ar skrydžių vadovų trūkumas, nebuvo. Šių metų pirmąjį ketvirtį aviacinių įvykių, kurių priežastis būtų skrydžių vadovų klaidingi veiksmai, nebuvo.

Kaip anksčiau rašė naujienų portalas „15 min.“, Lietuvoje virš Marijampolės rajono balandžio mėnesį vos neįvyko aviakatastrofa. Apie incidentą visuomenė nebuvo informuota.

Portalo šaltiniai teigia, kad tai galėjo nutikti dėl pervargusio darbuotojo, kuris galėjo užmigti ar būti neblaivus darbo vietoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)