2004 metais gamykla rinkai pristatė „Slavuta“ modelį, kuris atitiko „Euro 2“ aplinkosauginį standartą, tačiau tolimesnė tokių modelių gamyba pasirodė beprasmiška. Pasirodo, sudėtingesnė patobulintų automobilių technologija per daug sudėtinga ir atbaido vairuotojus, kurie savo „zaporožiečius“ mėgsta remontuoti patys.

Buvusio „ZAZ“ gamyklos vadovo Stepano Kravčino teigimu, „zaporožiečių“ gamybos pradžioje, šių automobilių kaina neturėjo viršyti tūkstančio degtinės butelių kainos. Tokį tikslą sau išsikėlė „ZAZ“ vadovybė ir kurį laiką nuosekliai jo laikėsi – pirmojo „zaporožiečio“ kaina buvo 1,8 tūkst. rublių.

Nuo šiol „ZAZ“ gamykloje bus konstruojami „Chevrolet Lanos“ automobiliai Ukrainos ir Rusijos rinkai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją