aA
Jei Vilniuje nebūtų spūsčių, kelionės truktų maždaug 32 proc. trumpiau, rodo navigacijos prietaisų ir programinės įrangos įmonės „TomTom“ reitingas. Jo duomenimis, 2019 metais vairuoti labiausiai neapsimokėjo trečiadieniais tarp 17 ir 18 val.
Nustatė, kokiu metu Vilniuje vairuoti neapsimoka labiausiai: per metus galima sutaupyti 8 val.
© DELFI / Andrius Ufartas

Naujausiame eismo spūsčių reitinge Lietuvos sostinė užima 91 vietą tarp 416 miestų iš 57 šalių. Kuo aukštesnė vieta, tuo didesnė spūsčių problema.

Pernai spūsčių lygis Vilniuje buvo 32 proc., o lyginant su 2018 metais pablogėjo 2 proc. punktais. Toks lygis reiškia, kad kelionė užima 32 proc. ilgiau, nei truktų be spūsčių.

Blogiau nei Taline ar Rygoje

Tarp 239 reitinge esančių Europos miestų Vilnius užima 48 vietą ir pagal spūsčių bėdos opumą lenkia Rygą (101 vieta) bei Taliną (63 vieta).

„TomTom“ tinklapyje nurodoma, kad 2019 metais geriausia diena eismui Vilniuje buvo balandžio 21 (Velykų sekmadienis), kai spūsčių lygis siekė vos 4 proc.

Blogiausia diena, kai spūsčių lygis siekė net 61 proc., buvo lapkričio 26, antradienis.

Teigiama, kad didžiausios spūstys Vilniuje būna antradienių rytais ir vakarais, o geriausiai situacija atrodo penktadieniais.

Metas, kurio vengti apsimoka labiausiai – trečiadieniai tarp 17 ir 18 val. „TomTom“ apskaičiavo, kad važiuojant po 18 val. per metus galima sutaupyti 8 val. (jei kelionė trunka 30 min).

Labiausiai vargsta Maskvoje

Reitingo duomenimis, Europoje dėl spūsčių labiausiai vargsta Maskvos gyventojai (59 proc. spūsčių lygis), mažiausiai – Kadiso Ispanijoje (10 proc.).

Viso pasaulio mastu didžiausios spūstys 2019 metais buvo Bengalūre Indijoje, o mažiausios - Hai Pointe Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Reitingas sudarytas remiantis „TomTom“ naudotojų duomenimis iš apie 600 mln. prietaisų. Jis skelbiamas 9 kartą.

Nustatė, kokiu metu Vilniuje vairuoti neapsimoka labiausiai: per metus galima sutaupyti 8 val.
© DELFI / Josvydas Elinskas

Investuoja į infrastruktūrą

Vilniaus miesto savivaldybės taryba vasario 12 dieną patvirtino 2020 metų biudžetą, kuris palyginti su praėjusių metų, išaugo 16 proc. ir siekia 790 mln. eurų. Savivaldybės pranešime teigiama, kad labiausiai didėja finansavimas skiriamas saugumo, judumo, kultūros ir socialinės apsaugos sritims.

„Siekiame ir sklandesnio judėjimo mieste, taigi šios srities finansavimas 2020 metais bus net trečdaliu didesnis nei pernai“, – cituojamas Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Efektyvesnį transporto judėjimą 2020 metais bus stengiamasi užtikrinti atnaujinant Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvių infrastruktūrą, tiesiant dviračių taką T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr., įrengiant modernias eismo saugos priemones bei rekonstruojant Žirnių g., Liepkalnio g. ir Minsko pl. dviejų lygių sankryžą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(17 žmonių įvertino)
2.4118

Elektriniams autobusams didžiuosiuose miestuose siūloma dar 30 mln. eurų (2)

Svarstoma galimybė didiesiems miestams papildomai skirti 30 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) paramos...

„Rail Baltica“ ruožo statybose „Hidrostatybą“ keičia „Leonhard Weiss“

Gargždų statybos bendrovei „ Hidrostatyba “ gruodį iškėlus restruktūrizavimo bylą, 55 mln....

Lietuva ir kitos šalys ragina EK kuo greičiau įvertinti Mobilumo paketo poveikį (3)

Lietuvos ir dar aštuonių Europos Sąjungos ( ES ) šalių narių transporto ministrai paragino...

Transporto ministrai ragina EK įvertinti Mobilumo paketo nuostatų įtaką ES žaliojo kurso ambicijoms (6)

Transporto ministrai iš Bulgarijos, Kipro, Estijos, Vengrijos, Latvijos, Lietuvos, Maltos, Lenkijos...

Kelininkai: naktį numatomas lietus, rytą kai kur formuosis plikledis

Lietuvoje valstybinės reikšmės kelių dangos antradienio pavakarę daugiausia buvo drėgnos,...

Top naujienos

Specialistė papasakojo apie permanentinio makiažo tragedijas: viena medžiaga net gali sukelti vėžį (3)

Stovėdamas parduotuvėje nevalingai užsižiopsai į greta stovinčios moters veidą. Iš pradžių...

Kelionė su deportuojamu lietuviu – kaip siaubo trileris: kai kurie keleiviai net atsisakė skristi

Keliaujant lėktuvu bendrakeleivių nepasirinksi ir vidury kelio neišlipsi, todėl orlaivyje...

Po konflikto namuose Agnė Zuokienė dalijasi keistais prisiminimais

Antradienį į Agnės ir Artūro Zuokų namus vyko policija dėl buitinio smurto atvejo....

Aurimas Kuckailis

Apie vyrų gyvenimo prasmę: paskutinį dvidešimtmetį su vyrais – kažkas negerai (4)

„Šiuolaikinėje šeimoje moterys yra stiprios. Vyrai sako, kad jos turi tapti silpnesnės,...

Feisbuke plinta #metoo liudijimai apie garsų fotografą: dalijamasi šokiruojančia patirtimi „Delfi“ prabilo dar viena galimai nukentėjusioji (234)

Pastarąsias dienas socialiniuose tinkluose netyla tema, kurioje šmėžuoja fotografo Iridijaus...

Užkalnis. Lietuva, kur niekas už nieką neatsako (69)

Vieną kartą, kai tik buvau grįžęs į Lietuvą po ilgo gyvenimo Britanijoje (tai nesusiję, bet...

Be grynųjų – nė iš vietos: pinigų negalintiems pasiimti žmonėms ekspertas turi ne vieną patarimą (94)

Atsinaujinantis SEB bankas prieš kurį laiką buvo pranešęs, kad jo klientai visą savaitgalį...

Atostogų pabaiga Turkijoje sukrėtė: iki šiol nesupranta, kokia chemine medžiaga buvo apnuodyti (64)

Praėjusių metų rugsėjį prasidėjusį istorija, kai kelionių agentūros „Tui Baltics“...

Vaiko teisės papasakojo apie vizitą Zuokų namuose: stengsimės padėti šeimai (186)

Trečiadienį žiniasklaidą pasiekė žinia, kad su buvusiu sostinės meru Artūru Zuoku...

Pakitimai ant kojų gresia baisiomis pasekmėmis: operacijos išvengia tik anksti kreipęsi į gydytojus (1)

Išsiplėtusios kojų venos ir iššokę kapiliarai iš pradžių gali atrodyti tik kaip estetinė...

|Maža didelių žinių kaina