aA
Jei Vilniuje nebūtų spūsčių, kelionės truktų maždaug 32 proc. trumpiau, rodo navigacijos prietaisų ir programinės įrangos įmonės „TomTom“ reitingas. Jo duomenimis, 2019 metais vairuoti labiausiai neapsimokėjo trečiadieniais tarp 17 ir 18 val.
Nustatė, kokiu metu Vilniuje vairuoti neapsimoka labiausiai: per metus galima sutaupyti 8 val.
© DELFI / Andrius Ufartas

Naujausiame eismo spūsčių reitinge Lietuvos sostinė užima 91 vietą tarp 416 miestų iš 57 šalių. Kuo aukštesnė vieta, tuo didesnė spūsčių problema.

Pernai spūsčių lygis Vilniuje buvo 32 proc., o lyginant su 2018 metais pablogėjo 2 proc. punktais. Toks lygis reiškia, kad kelionė užima 32 proc. ilgiau, nei truktų be spūsčių.

Blogiau nei Taline ar Rygoje

Tarp 239 reitinge esančių Europos miestų Vilnius užima 48 vietą ir pagal spūsčių bėdos opumą lenkia Rygą (101 vieta) bei Taliną (63 vieta).

„TomTom“ tinklapyje nurodoma, kad 2019 metais geriausia diena eismui Vilniuje buvo balandžio 21 (Velykų sekmadienis), kai spūsčių lygis siekė vos 4 proc.

Blogiausia diena, kai spūsčių lygis siekė net 61 proc., buvo lapkričio 26, antradienis.

Teigiama, kad didžiausios spūstys Vilniuje būna antradienių rytais ir vakarais, o geriausiai situacija atrodo penktadieniais.

Metas, kurio vengti apsimoka labiausiai – trečiadieniai tarp 17 ir 18 val. „TomTom“ apskaičiavo, kad važiuojant po 18 val. per metus galima sutaupyti 8 val. (jei kelionė trunka 30 min).

Labiausiai vargsta Maskvoje

Reitingo duomenimis, Europoje dėl spūsčių labiausiai vargsta Maskvos gyventojai (59 proc. spūsčių lygis), mažiausiai – Kadiso Ispanijoje (10 proc.).

Viso pasaulio mastu didžiausios spūstys 2019 metais buvo Bengalūre Indijoje, o mažiausios - Hai Pointe Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Reitingas sudarytas remiantis „TomTom“ naudotojų duomenimis iš apie 600 mln. prietaisų. Jis skelbiamas 9 kartą.

Nustatė, kokiu metu Vilniuje vairuoti neapsimoka labiausiai: per metus galima sutaupyti 8 val.
© DELFI / Josvydas Elinskas

Investuoja į infrastruktūrą

Vilniaus miesto savivaldybės taryba vasario 12 dieną patvirtino 2020 metų biudžetą, kuris palyginti su praėjusių metų, išaugo 16 proc. ir siekia 790 mln. eurų. Savivaldybės pranešime teigiama, kad labiausiai didėja finansavimas skiriamas saugumo, judumo, kultūros ir socialinės apsaugos sritims.

„Siekiame ir sklandesnio judėjimo mieste, taigi šios srities finansavimas 2020 metais bus net trečdaliu didesnis nei pernai“, – cituojamas Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Efektyvesnį transporto judėjimą 2020 metais bus stengiamasi užtikrinti atnaujinant Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvių infrastruktūrą, tiesiant dviračių taką T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr., įrengiant modernias eismo saugos priemones bei rekonstruojant Žirnių g., Liepkalnio g. ir Minsko pl. dviejų lygių sankryžą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(17 žmonių įvertino)
2.4118

Aukštaitijos siauruko vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Norint pritraukti daugiau pretendentų Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovo konkurse,...

Kelių direkcija: skelbiami pirkimai vykdyti darbus valstybinės reikšmės keliuose 2022 metais

Gegužės mėnesio duomenimis, Lietuvos automobilių kelių direkcija jau yra pasirašiusi sutartis...

„Oro navigacija“: aviacinės vasaros pradžioje skrydžių srautai augo 123 proc.

„Oro navigacija“ praneša, kad lyginant su praėjusių metų balandžio mėnesiu, kai buvo...

Aplinkos ministerija: įmonėms bus kompensuojama dalis išlaidų už įsigytus naujus elektromobilius (1)

Aplinkos ministerija įmonėms kompensuos dalį išlaidų už įsigytus naujus elektromobilius,...

„PKP Cargo“ ir „LTG Cargo“ leista steigti bendrą įmonę Lenkijoje (2)

„Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo įmonė „ LTG Cargo“ ir didžiausia Lenkijos...

Top naujienos

Profesorius Usonis siūlo naują vakcinavimo taktiką: yra du keliai ir šis būtų tikrai greitesnis (92)

Sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys ketvirtadienį pranešė, kad gegužės 31 dieną...

Teismas: Veryga kurį laiką buvo nelegalus operacijų vadovas trys sprendimai prieštarauja teisės aktams (50)

Buvęs sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga nuo praėjusių metų gegužės pradžios...

Lietuva – Europos šalių, kuriose daugiausiai sergama koronavirusu, penketuke, Lenkija išsiskiria mirtingumu (106)

Jau praėjusią savaitę Lietuva pagal sergamumą koronavirusu iškopė į šeštą, o pagal...

Birutė Vėsaitė grįžta į aktyvią politiką (118)

Oficialu: socialdemokratė Birutė Vėsaitė – naujoji Lazdijų rajono savivaldybės tarybos...

„Bellingcat“: Miškinas ir Čepiga – nebe šnipai, Kremlius davė naujas pareigas (71)

Rusijos Vyriausiosios žvalgybos valdybos (GRU) agentai Aleksandras Miškinas ir Anatolijus Čepiga...

Lavrovas pagrasino ES: nepaliksime be atsako tokių išpuolių (337)

Rusija imsis atsakomųjų priemonių, jei Europos Sąjunga paskelbs Maskvai naujų sankcijų,...

Situacija darbo rinkoje keičiasi: analitikai gegužę užfiksavo rekordą

Šių metų gegužės pradžia paženklinta nauju rekordu. Nepaisant pandemijos ir karantino,...

Aiškėja, kaip atrodys naujas karantino etapas: po poros savaičių gyvenimas keisis pagerėjus situacijai testas galėtų galioti 48 valandas (361)

Vyriausybė trečiadienį pritarė galimybių pasui: tvarkai, pagal kurią nuo gegužės 24-osios...

Naktinio gyvenimo ambasadorius: šita valdžia kaip ir praeita – tiesiog bijo pasilinksminimo iš esmės (147)

Dėl Galimybių paso ribojimų veikti barams ir naktiniams klubams nusivylęs Vilniaus naktinio...

Nuo sausio algų negavę „Belorus“ darbuotojai susirinko Vilniuje: grasina 400 šeimų bado streiku Adomėnas: darbuotojai tapo Lukašenkos režimo įkaitais (1070)

Druskininkų sanatorijos „Belorus“ darbuotojų kolona, lydima policijos, lanko valstybės...