aA
Vilnius, lapkričio 5 d. (BNS). Vieno didžiausių Lietuvos koncernų „Achemos grupė“ valdomas Kruizinių laivų terminalas (buvęs „Klaipėdos laivų remontas“) žvejybos laivų remonto veiklą iškelia iš miesto centro į pietinę uosto dalį – į to paties koncerno valdomos didžiausios uosto krovos bendrovės „Klasco“ teritoriją. Pastaroji nenaudojamą laivyno sandėlį pavers laivų remonto ir metalo konstrukcijų gamykla.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Kruizinių laivų terminalo direktorius Alvydas Butkus teigė, kad sandėlio rekonstrukcija yra susijusi su buvusio „Klaipėdos laivų remonto“ iškėlimu iš Klaipėdos centro į pietinę miesto dalį.

„Ten (Klaipėdos centre – BNS) gamybos tęstinumo nebėra, ten numatytos komercinės, rekreacinės, prekybinės zonos, biurai, viešbučiai. Buvo priimtas sprendimas iškelti (gamyklą – BNS) būtent į kitą vietą, į pietinę dalį, o ten atsirado nenaudojamas sandėlis“, – BNS sakė A. Butkus. Jis pridūrė, kad šiuo metu vyksta gamyklos projektavimo darbai.

Pasak A. Butkaus, apie laivų remonto iškėlimo projekto sąmatą kalbėti kol kas anksti – ji turėtų paaiškėti šių metų pabaigoje.

„Sąmatą pagrinde sudarys pastato apšiltinimas, staklyno perkėlimas ir kėlimo technikos sumontavimas. Staklyną naudosime tą patį, jį tik demontavome ir pervešime ten (į naują gamyklą – BNS)“, – sakė A. Butkus.

Prie naujosios gamyklos taip pat numatyta pastatyti buitines ir administracines patalpas.

Kruizinių laivų terminalo direktorius teigė, kad dėl šio projekto bus sukurta 10 naujų darbo vietų, vėliau šis skaičius gali augti.

„Veiklos vystymasis nesustos. Perspektyvoje tas darbo vietų skaičius gali didėti, priklausomai nuo užsakymų paketų ir pasirodymo rinkoje. Mes taip pat planuojame plėsti ir metalo konstrukcijų gamybos veiklą, nes šiame sandėlyje atsiranda tam galimybės. Jis yra apie 5 tūkst. kv. metrų, 2,5 tūkst. bus skirta su laivų remontu susijusiems dalykams, likusi ploto dalis gali būti skirta įvairių konstrukcijų gamybai“, – teigė A. Butkus.

„Vakarų ekspresas“ rašė, kad laivų remontininkai dar pernai pradėjo kraustytis į pietinę miesto dalį, į buvusį jūrų perkėlos terminalą. „Klasco“ 2016 metais įsigijo „DFDS Seaways“ priklausiusį Laivyno technikos priežiūros bazės pastatą terminale, į kurį planuojama perkelti laivų remonto veiklą.

Planuojama, kad buvusio „Klaipėdos laivų remonto“ ir Laivyno technikos priežiūros bazė bus sujungtos į vieną kompleksą, kuriame bus aptarnaujami „DFDS Seaways“ keltai.

Kruizinių laivų terminalo teritorija yra šalia Klaipėdos senamiesčio ir piliavietės. Iš jos iškėlus laivų remontą, čia bus plėtojamas „Jūros vartų“ projektas – teritorija bus pritaikyta visuomenės poreikiams. Danės krantinėje žadama įrengti restoranus, kavines, barus, naktinius klubus, parduotuvėles, viešbučius, paslaugų ir verslo centrus.

Kruizinių laivų terminalas pernai padidino grynąjį pelną 3,2 karto iki 336 tūkst. eurų (2016 metais – 104,7 tūkst. eurų), jo pardavimo pajamos sumenko 4,3 proc. iki 2,27 mln. eurų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Žiniasklaida: į Vilnių vėluojama pristatyti naujus autobusus ir troleibusus (13)

Iki šių metų pabaigos Vilnių turėtų pasiekti 17 naujų autobusų ir 40 troleibusų, tačiau...

Ruošiamasi skelbti „Rail Baltica“ ruožo Rokai–Kaunas rangovo konkursą (1)

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi skelbti europinės vėžės geležinkelio...

„Small Planet Airlines“ Lietuvoje atleidžia apie ketvirtadalį darbuotojų (1)

Finansinių sunkumų slegiama persitvarkanti Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „ Small...

Paskelbtas oro taršos mažinimo plano projektas: apie automobilių mokestį nebeužsimenama (4)

Ketvirtadienį viešai paskelbtas Aplinkos ministerijos parengtas Nacionalinis oro taršos mažinimo...

ACEA: naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES (11)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per dešimt šių metų mėnesių buvo sparčiausias...

Top naujienos

Nepaklausė medikų ir šiandien džiaugiasi dešimtmečiu sūnumi: nuvykus į klinikas, nėštumą siūlė nutraukti

Ką reiškia rankose laikyti nė kilogramo nesveriantį kūdikį, niekaip nesupras tie, kas to...

Reforma iš vidaus: prabilo apie ligoninėse apgyvendinamus paimtus vaikus, dėl kursų metamus darbus ir pareigūnų patyčias (200)

Iš nesaugios aplinkos paimtų vaikų apgyvendinimas ligoninėse, budinčių globotojų trūkumas,...

Po 30 metų į Lietuvą grįžusi moteris atvira: nuskurusiame sovietiniame mieste esama šio to nauja (75)

„Iš Lietuvos su meile“. Taip savo straipsnį, publikuotą svetainėje „Roads &Kingdoms“,...

Iš emigracijos grįžusi Rasa pirmą Lietuvoje uždirbtą algą išleido maistui (20)

Jau aštuntus metus Norvegijoje gyvenanti Simona Šiemienė planuoja grįžti į Lietuvą ir...

Kaune vaikus sužalojusį agresyvų girtą „Volvo“ vairuotoją teko surakinti ir paklupdyti į ligoninę išvežti trys vaikai

Šeštadienį Kauno pakraštyje, Vaišvydavoje, Didžiojoje g., kaktomuša susidūrė visureigis...

Į Lietuvą veržiasi šaltis ir sniegas – gruodžio mėnuo bus kitoks nei įprasta (33)

Nors ruduo dar nesibaigė, daugeliui smalsu, kokia laukia žiema. Kai kurių klimatologų teigimu,...

Nuostabaus grožio šalyje laukiamas kiekvienas lietuvis: vietiniai mus myli, todėl vaišina ir negaili pagyrų (10)

Vargu ar rastume abejingą Gruzijai keliautoją. Ši šalis apdovanota gamtos bei kultūros, ji pilna...

Padėtis virsta nekontroliuojama: kasmet dėl antibiotikų miršta dešimtys tūkstančių pasveikti turėjusių žmonių (58)

Kiekvienais metais Europoje miršta 33 tūkstančiai žmonių dėl bakterinių infekcijų, kurių...

Praėjus metams po dingimo Argentinoje aptiktas povandeninis laivas (16)

Argentiniečių povandeninis laivas, prieš metus sprogęs ir dingęs su 44 žmonių įgula,...

Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelę montuoja kairėje vairo pusėje? (16)

Jei jūsų automobilis vis dar turi užvedimo spynelę, kurioje vairo pusėje ji yra? Spėtume, kad...