„Which?“ atlikta lėktuvų keleivių apklausa parodė, kad keleiviai iš 19 oro linijų, veikiančių Didžiojoje Britanijoje, labiausiai nepatenkinti „Ryanair“ skrydžiais. Kitos didžiosios JK oro linijos „Easyjet“ ir „British Airways“ buvo atitinkamai 11-oje ir 15-oje vietoje. Geriausiai vertintos „Aurigny Air Service“, „Swiss Airlines“, „Jet2“ ir KLM.

„Easyjet“, keleivių nuomone, aplenkė „British Airways“ maisto ir gėrimų kokybe, keleivių aptarnavimu bei kaina, tačiau abi oro linijas, kaip ir „Ryanair“, keleiviai kaltino nepatogiomis sėdynėmis.

„Ryanair“ 2018 m. susidūrė su streikais, dėl kurių bendrovė atšaukė skrydžius, tačiau atsisakė kompensuoti keleiviams jų patirtus nepatogumus. Keleiviai taip pat nepatenkinti „Ryanair“ įlaipinimo procedūromis, sėdynių patogumu, maisto ir gėrimų asortimentu bei lėktuvų kabinos aplinka.

„Which?“ teigimu, tūkstančiai respondentų patikino niekada daugiau neskrisiantys „Ryanair“. Iš respondentų, pasirinkusių vieną oro linijų bendrovę, kuria nenorėtų ateityje skristi, net 70 proc. pasirinko „Ryanair“.

Tuo tarpu nepriklausomas aviacijos konsultantas Chrisas Tarry'is tikino, kad, nepaisant žemų keleivių pasitenkinimo rodiklių, žmonėms vis tiek renkasi Airijos žemų kainų oro linijas.

„Ryanair“ lieka pakankamai gera oro linijų bendrove daugeliui žmonių. Galbūt gyventojų lūkesčiai auga“, - sakė C. Tarry'is.

Savo ruožtu „Ryanair“ atstovas pareiškė, kad oro linijų sėkmė neatsispindi apklausos rezultatuose: „Ryanair“ keleivių skaičius per pastaruosius 6 metus išaugo 80 proc., o „Ryanair.com“ interneto svetainė tapo labiausiai lankoma oro linijų svetaine pasaulyje. Šie skaičiai rodo, kad klientų pasitikėjimas mūsų oro linijomis nemažėjo, o atvirkščiai - auga.„

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (56)