Tačiau “Alfa Romeo” turi įkvepiantį pavyzdį: BMW 3 serijos sedanas ir kupė puikiai sugyvena ir vienas kitam netrukdo.

Grakščios, tačiau galingos išvaizdos, kurią sukūrė Italijos dizaino studija “Bertone Style Centre”, GT yra aiškiai atpažįstamas kaip Itališkas “Alfa Romeo” automobilis (toks ryškus atpažįstamumas būdingas nedaugeliui automobilių, pvz. “Kia Cerato” nežiūrint gražios ir stilingos išvaizdos, tikrai neatpažįstamas kaip būtent “Kia”, jį vartotojas gali sumaišyti su “Mitsubishi”, “Mazda” ar kitomis nebūtinai azijietiškomis markėmis).

GT pasižymi visomis kupė būdingomis blogybėmis: blogas matomumas, dėl to sunkiau manevruoti; nedidelė erdvė galiniams keleiviams. Vis tik GT, lyginant su kitais kupė, turi pakankamai vietos ne itin stambiems žmonėms gana komfortabiliai jaustis sėdint galinėse sėdynėse. Taip pat, turint galvoje, kad bazė yra tik 260 cm, stebina neįtikėtinai didelė bagažinė, ypač – atlenkus galines sėdynes. Taigi, šiuo automobiliu galima maloniai ir patogiai įveikti net ir didelius atstumus. Gamintojas stengėsi suderinti puikias sportinio važiavimo savybes su ne mažesniu komfortu ir praktiškumu, ko dažnai stinga tokio tipo automobiliuose.

Kaip ir kituose “Alfa Romeo” automobiliuose, pagrindinė jėga slypi ne tik išskirtinėje išvaizdoje, tačiau ir varikliuose. GT arsenale – du benzininiai (2,0 l 165 AG ir 3,2 l V6 240 AG) ir vienas turbodyzelinis (1,9 l 150 AG) variklis. Su 3,2 l V6 varikliu ir turbodyzeliu komplektuojama šešių pavarų, o su 2,0 l – penkių pavarų mechaninė greičių dėžė. Taip pat galima rinktis ir “Alfa Romeo” sukurtą automatinę “Selespeed” pavarų dėžę. Kupė pakaba, įranga ir kitos detalės labai panašios į “Alfa Romeo 156”. Siūlomi du įrangos lygiai – “Veloce” ir “Lusso”, pirmasis – minimalus, sportiškas, tačiau turi stereo sistemą, šešias oro pagalves, ksenoninius žibintus, greičio bei distancijos palaikymo sistemą. “Lusso” versija siūlo prabangesnę salono apdailą, gausesnę įrangą, daugiau elektroninių, saugumo sistemų.

Rinkoje “Alfa Romeo GT” susidurs su labai rimtais konkurentais – BMW 3 Coupe ir neseniai metų Japonijos automobiliu pripažintu “Mazda RX-8”. Italai gali sužaisti mažesnėmis kainomis, nes kitais požiūriais, nežiūrint įspūdingos išorės, šiek tiek nusileidžia konkurentams.

Debiutas:2004 m. pavasaris
Klasė:kupė
Konkurentai:BMW 3 Coupe, “Mazda RX-8”
Variklis:benzininiai: 2,0 l 165 AG, 3,2 l V6 240 AG; turbodyzelinis 1,9 l 150 AG
Išmatavimai:ilgis 449 cm, plotis 176 cm, aukštis 136 cm; bazė 260 cm
Svoris:1’410 kg