Nuolatiniam naudojimui Lietuvoje liko 5 tūkst. 553 automobiliai - 9,6 proc. daugiau negu 1999 metais.

Pagal bendrą parduotų automobilių kiekį Lietuvos naujų automobilių rinka per metus padidėjo 20 proc.

Kaip sako Lietuvos naujų automobilių rinką tyrinėjančios Kauno bendrovės "Autotyrimai" vadovas Robertas Cickevičius, šiemet vasario mėnesį šalyje parduoti 476 nauji lengvieji automobiliai, arba 2 procentais daugiau, palyginti su praėjusiais metais. Praėjęs mėnuo buvo jau penkioliktas iš eilės, pralenkęs atitinkamą praėjusių metų rezultatą.

Pasak R.Cickevičiaus, džiugu, kad Lietuvos naujų automobilių rinka auga jau antri metai. Pastaruoju metu šį augimą sąlygoja gerėjanti šalies ekonominė padėtis, kuri skatina verslo įmonių aktyvumą.

Kaip jau įprasta, Lietuvos pardavėjus vėl pralenkė jų kolegos iš Latvijos, pardavę 532 naujus automobilius, ir, dar labiau, iš Estijos - 1 tūkstantį 7 automobilius.

Per 2000 metus daugiausiai naujų mašinų pardavė "Peugeot" atstovybė - "Žibinto" bendrovė - net 1001, tačiau tik labai nedidelė dalis (444) liko Lietuvoje. Kiti automobiliai buvo rereksportuoti. Antroje vietoje - "Volkswagen", pardavęs 888 mašinas, šį kartą nuolatiniam naudojimui Lietuvoje liko 490.

Fiksuojant Lietuvoje likusių automobilių kiekį pernai pirmavo rusiškų "Lada" automobilių prekybos atstovė - "Autoverslo automobilių" bendrovė. Lietuvos parkas pasipildė 619 naujų šios markės mašinų. Tokį šių automobilių populiarumą iš esmės lėmė jų kaina. Nauja "Lada" Lietuvoje tekainuoja 16 tūkst. litų.

Naujų vakarietiškų automobilių pernai daugiausiai (575) Lietuvoje pardavė penki "Opel" dileriai. Tradiciškai daugiausiai "Opelių" pardavė Vilniaus "Žaibo rato" bendrovė.

Rinkos specialistai tvirtina, kad praėjusiais metais Lietuvos rinkos lyderius iš esmės gelbėjo reeksportas, kuris daug naudos Lietuvai neduoda.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją