Į naująją „Honda Legend“ montuojamas 3,5 litro darbinio tūrio benzininis VTEC variklis, kurio maksimali galia siekia 295 AG. Iš aliuminio pagaminto motoro sukimo momentas per 5 laipsnių automatinę pavarų dėžę perduodamas visiems keturiems „Legend“ ratams. Svarbus vaidmuo čia tenka unikaliai „Honda“ sistemai, pavadintai SH-AWD (super handling all-wheel drive). Ji paskirsto sukimo momentą ne tik priekinei arba galinei ašiai (santykis gali svyruoti nuo 30 iki 70 procentų), bet ir atskirai kiekvienam iš galinių ratų.

Kuriant naująją „Legend“ ypatingas dėmesys buvo skiriamas vairuotojo ir keleivių komfortui. Balsu valdoma navigacinė sistema, dviejų zonų automatinis oro kondicionierius, odinės sėdynės, galinio vaizdo kamera ir kokybiška garso sistema – standartinės automobilio įrangos sąraše.

Dar vienas svarbus „Honda“ flagmano bruožas – saugumas. Automobilyje gali būti montuojama speciali susidūrimo prevencijos sistema CMBS, neišvengiamo susidūrimo atveju gerokai sulėtinanti „Legend“ greitį. Dėl to avarijos pasekmės gali būti žymiai mažesnės.

„Honda“ taip pat nepamiršo pasirūpinti ir pėsčiųjų saugumu. Iš aliuminio pagamintas „Legend“ variklio gaubtas susidūrimo su pėsčiuoju atveju šiek tiek pakyla. Tai reiškia, kad tarp variklio ir dangčio atsiranda daugiau erdvės, todėl smūgis bent sąlyginai tampa minkštesnis.

„Honda Legend“ techninės charakteristikos:

Variklis

TipasV6 SOHC VTEC, 24 vožtuvų
Darbinis tūris, cm33471
Maksimali galia, AG / apm295 / 6200
Maksimalus sukimo momentas, Nm351 / 5000

Matmenysmm
Ilgis4957
Plotis1845
Aukštis1450
Tarpuašis2800
Prošvaisa145

Greičio charakteristikos

Maksimalus greitis, km/h250
Pagreitis 0-100 km/h, s7,3
Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją