Ant tilto penktadienį užvažiavo 13 sunkvežimių pakrautų žvyru. Iš viso – 400 tonų.

„Ši apkrova sudaro 80 proc. norminės apkrovos. Pagal bandymų taisykles, apkrova turi sudaryti bent 70 proc., kad tiltas būtų išbandytas. Kaip matome, apkrova yra pakankamai nemaža, artima norminei. Tiltas atlaiko dar daugiau“, - sako VĮ „Kelių ir transporto instititutas“ Tiltų skyriaus viršininkas Laimonas Krašauskas.

Penktadienį taip pat bus atliekamas dinaminis tyrimas, kurio metu važinės vienas arba du sukvežimiai.

Bandymų rezultatai paaiškės atlikus išsamią jų analizę.

Naujojo tilto turėklai nudažyti mėlyna spalva. Tiltų ekspertas Henrikas Kebeikis sako, kad visi Kauno tiltai nuo šiol bus nudažyti skirtingomis spalvomis.

Skola tebelieka

Kauno vicemeras Povilas Mačiulis sako, kad lygiai po savaitės tiltas bus atidarytas. Tiesa, nebus spėta nubraižyti skiriamųj juostų, tačiau visas Panemunės pusėje esantis transporto mazgas bus sutvarkytas. Šiuo metu čia dar nėra kelio dangos.

Tilto statybos kainavo 29,5 milijono euro. Kol kas Kauno savivaldybė už darbus vis dar skolinga 8 mln. eurų.

"Turime 8 milijonų eurų skylę. Tai galvos skausmas mums paliktas. Visus kitus klausimus jau esame išsprendę. Prietiltis su ministerijos ir direkcijos pozityviu požiūriu yra sutvarkytas", - DELFI teigė P. Mačiulis.

Tiltą susprogdino

DELFI primena, kad eismas senuoju Panemunės tiltu buvo uždarytas 2012 metų birželį. Tų pačių metų lapkričio 15-ąją tiltas buvo susprogdintas.

Tokiu būdu buvo išardyta pagrindinė tilto sija, o sprogimui panaudota apie 25 kg sprogmenų. Ruošiantis tilto sprogdinimui pagrindinėje sijoje buvo išgręžtos angos, į kurias sudėti sprogmenys.

Specialistų teigimu, kito būdo sunaikinti pagrindinę avarinės būklės tilto siją nebuvo.

Beveik lygiai po trejų metų bus atidaromas naujasis Panemunės tiltas, kurio statybų kaina siekė apie 29,5 mln. eurų.