aA
Valstybės įmonės „Oro navigacija“ kai kuriems darbuotojams skundžiantis prastomis darbo sąlygomis ir pervargimu, susisiekimo ministras teigia, kad šiuo metu ministerija toliau vertina padėtį, tačiau skrydžių valdymo bendrovė privalo užtikrinti skrydžių saugą.
Jaroslavas Narkevičius
Jaroslavas Narkevičius
© DELFI / Josvydas Elinskas

„Signalai, kurie pasiekė mus, kaip ministeriją, yra neraminantys, nes yra tam tikra riba, po kurios peržengimo gali nukentėti saugumas (...) Įmonė funkcionuoja ir turi užtikrinti savo paslaugų kokybę. Šiandien taip yra, bet būtent dalykas, dėl kurio nerimaujama, kad gali tokioje įtampoje įvykti klaidos arba kiti dalykai“, – pirmadienį po susitikimo su „Oro navigacijos“ vadovu BNS sakė Jaroslavas Narkevičius.

Pasak jo, konkretaus termino, kada galėtų būti išspręsti įmonės klausimai, nėra numatyta.

„Terminų neribojame, tačiau ir neatidėliojame. Rytoj su TKA (ministras susitiks su Transporto kompetencijų agentūra – BNS), paskui dar numatome keletą susitikimų. Esame svarstymų eigoje, dėl to šiandien galime tik konstatuoti, kad vertinimo nuomonės skiriasi tarp administracijos, tarp vadovų ir tarp kolektyvo, kurio atstovai pateikinėjo tą rūpestį“, – sakė ministras.

„Oro navigacijos“ generalinis direktorius Mindaugas Gustys teigia, kad, jo vertinimu, tiek ministerijai, tiek bendrovės vadovybei ir darbuotojams saugumo klausimas yra svarbiausias, tik skiriasi požiūris į jo užtikrinimo priemones.

„Tiek įmonės darbuotojams, tiek įmonės vadovybei sauga yra numeris vienas ir yra dedamos visos pastangos į tai, kad, – kaip ir buvo prieš tai, – kad ir ateityje, mūsų paslaugos būtų teikiamos saugiai. Galbūt kyla tam tikrų klausimų dėl organizavimo, kaip tą saugą užtikrinti“, – BNS sakė M. Gustys.

Paprašytas pakomentuoti kilusių įtampų priežastis, kaip viena iš jų jis paminėjo skrydžių valdymo sistemos keitimą ir poreikį dirbti su dviem sistemomis vienu metu.

„Vienas elementas, būtent naujos įrangos įvedimas, tai čia šitas yra nestandartinis, ne kasmet pasitaikantis, mes įrangas maždaug kas 12-15 metų keičiame, o kitas niuansas yra pačių pamainų darbo organizavimas, darbo valandų savaitės trukmė, ir kiti dalykai, jau čia socialiniai aspektai“, – sakė jis.

„Naują įrangą įvedant, dirbama su abiem įrangomis paraleliai ir dvi dubliuotos pamainos yra, tai faktas, tai reikia priimti, kad tai yra nestandartinė situacija, kuri trunkanti tam tikrą laikotarpį“, – aiškino M. Gustys.

Vasarį ministras J. Narkevičius buvo susitikęs su „Oro navigacijos“ darbuotojų profesine sąjunga. Pasak jo, įmonėje trūksta specialistų, todėl darbuotojai yra pervargę.

Tuo metu profesinių sąjungų atstovai plačiau situacijos nekomentavo, tik teigė, kad ministras juos išgirdo.

Žiniasklaida skelbė, kad pernai dėl pervargusių „Oro navigacijos“ darbuotojų Lietuvos oro erdvėje buvo per daug vienas prie kito priartėję trys lėktuvai.

Sodros“ duomenimis, bendrovėje šiuo metu dirba 294 darbuotojai.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vyriausybė svarstys dėl 35 mln. eurų paskolos naujai kelių rinkliavai (6)

Lietuvoje planuojant iki kitų metų pabaigos sukurti ir įdiegti elektroninę kelių rinkliavos...

Batavičius žada stiprinti komandą, aviacijos konkurencingumą

Būsimasis skrydžių valdymo įmonės „Oro navigacija“ vadovas Saulius Batavičius žada...

Liutikas: Aukštaitijos siaurukas gali tapti žinomas visoje Europoje (9)

Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovu paskirtas Darius Liutikas teigia sieksiantis, kad šis...

„Oro navigacijai“ vadovaus Batavičius (3)

Skrydžių valdymo paslaugas Lietuvos oro erdvėje teikiančiai valstybės įmonei „Oro...

Paruošta automobilių taršos mokesčio skaičiuoklė: galima pasižiūrėti, kiek teks mokėti (603)

Aplinkos ministerija parengė Transporto priemonės taršos mokesčio skaičiuoklę, kuri, anot...

Top naujienos

Malinauskas apie migrantus: aktualijos pasikeitė iš esmės – matomas didžiulis pasimetimas ir sparčiai blogėjanti situacija (27)

Policijos pareigūnai vakar jėga patraukė žmones nuo kelio prie Rūdninkų poligono, kur jie...

Dėl tvoros pasienyje – daugiau klausimų nei atsakymų: kodėl iš tiesų koncertina aptverti vos keli kilometrai? (869)

Migrantų krizė išpopuliarino iki tol retesnį žodį – koncertina . Kitaip, nei įprasta...

Siurprizas protestuotojams: naktį keturi nelegalai atėjo tiesiai į Dieveniškes (320)

Neteisėtų migrantų elgesys kelia ir pasipiktinimą, ir nuostabą: naktį iš antradienio į...

Planuojantiems atostogas užsienyje – garantijų nebėra (26)

Žmonės jau rezervuoja keliones rudeniui, sako kelionių organizatoriai. Tačiau jokių garantijų...

Sinkevičius: Lietuva neturi pareigos priimti visos Afrikos (8)

Mykolo Romerio universiteto ( MRU ) profesorius Vytautas Sinkevičius mano, kad, Lietuvoje įvedus...

SAM nusprendė paskaičiuoti, kokie vardai dažniausiai minimi COVID-19 mirčių statistikoje

Jonas, Ona, Antanas, Janina, Juozas, Vytautas, Elena. Tai dažniausiai pasitaikę žmonių, kurių...

Mirė žinoma vertėja, žurnalistė, visuomenės veikėja Goda Ferensienė (44)

Vilniuje liepos 21-ą dieną, eidama 89-uosius metus, mirė Lietuvos žurnalistų sąjungos Senjorų...

Tiesiogiai - iš Vyriausybės: komentarai po posėdžio (1)

Po Vyriausybės pasitarimo ir posėdžio (pasitarimo ir posėdžio pradžia – 13.10 val.)...

Akcininkų konfliktas „Panevėžio keliuose“: prabilo apie milijoninę žalą ir patyčias (57)

Šių metų vasario 8 dieną vieną didžiausių Panevėžio darbdavių „Panevėžio kelius“...

Izraelis sako nustatęs didžiausią virusą nešiojančios populiacijos dalį papildyta (197)

Izraelyje ypatingais atvejais nuo koronaviruso bus skiepijami vaikai nuo 5 m. amžiaus,...